Het ontstaan van jouw gebruikersnaam

Dat krijg je als je keurig bent opgevoed. Al ga ik wel jij en je zeggen als ik iemand al beter ken.
By the way, zeg maar jij tegen mij.

1 like

Mijn gebruikersnaam heeft niets met Breitling te maken, maar is het personage uit een bizarre aflevering van de britse TV serie The Avengers ( De Wrekers, met John Steed en Emma Peel).
image

2 likes

Die herinner ik mij. Mijn ouders keken dat. Je zag dan die klauwen naar boven klimmen aan een muur. Ik vond het doodeng.

2 likes

Op dit moment een Deep Blue met 250 uur onderwater ervaring. Een Seiko Sumo ,en een Seiko Marinemaster 300. Een Omega heb ik nog niet in de collectie gehad. Maar vind het zeker wel iets voor in de toekomst. Dus wie weet.
Er is immers nog zoveel moois te ontdekken in horloge land.

1 like

De wrekers. Toen was ik nog erg jong.

Ik denk nu grappig genoeg aan Dr Who. Mischien wel een leuke gebruikersnaam voor wie er één zoekt.

Dalek is dan wel een leuke.

2 likes

Al had ik moeite met Britse SF. Dat omdat de USA SF zo spectaculair is.
Ik ben nogal een Trekkie. Ik loop nog net niet dagelijks in een federation pakje.

1 like

Keek ik ook naar.
Er was een aflevering waarin grote kruipende rupsen voorkwamen.
Ik lustte twee dagen mijn eten niet meer.

Of met de Wrekers.
Die oude dame in een rolstoel met een machinegeweer.
Brrrrr, een nacht niet van kunnen slapen.

Er werd toen nog meer aan de fantasie overgelaten.
Nu is het allemaal schier perfecte computeranimatie.

1 like

Weet je wat ik ook eng vond? De gremlins. :jack_o_lantern:

2 likes

We hebben @Time_Lord al voor Dr. Who :slightly_smiling_face:

1 like

Van Dr. Who herinner ik me mensen die groen werden. Ik denk dezelfde aflevering want ze veranderden langzaam in rupsachtigen, Te beginnen met de handen en armen. Dat vond ik verschrikkelijk eng.
En iets met aliens die Zygonen heetten. Ineens stond er een achter de doctor. Ik heb het daarna niet meer durven kijken.

2 likes

Allemaal scarry.

Zo vond ik the fly met Jeff Goldblum ook erg eng.

Oh ja getver. Dat ie half vlieg was en zo’n smeltspeeksel op iemands voet spuugde.

Ik kende Goldblum alleen van een serie die volgens mij Tenspeed and Brownshoe heette. Dat vond ik nog wel leuk.

Of, van Nederlandse bodem FLORIS.

Daar had je het over de volgende dag op het schoolplein.

Het ging mis met de teleporteer machine. Er zat een vlieg in de unit.

Dat laten we maar aan Uhura over.:tumbler_glass::sunglasses:

image

2 likes

Ik was nog erg jong. Floris en Sintelaar noemde ik dat. Pas als volwassene realiseerde ik me dat het Sindala was.

1 like

Oooh!! jeuzes!!

We zitten in ‘algemeen’ :blush:

Het 00 café is open :wink::+1:

Ook nog eens TOS, mijn favoriete reeks.
Lekker classic.

Patterns of force is mijn favoriete aflevering.

Maar wie is hier dan van de Star Wars?