Het ontstaan van jouw gebruikersnaam

Dr. Who, destijds doodeng, kon er niet naar kijken.

1 like

Ik!

Zo ik mijn Meistersinger :wink:

1 like

En wat waren ze goed! (in de jaren ‘70…)

Jaren geleden gebruikt in een chat met een toenmalig vriendinnetje. Wout(er) is mijn naam en 69 was de gezamenlijke hobby. En tja, dat blijft dan kleven…:smirk:

3 likes

De gorilla die zich wél kan gedragen! :wink:

3 likes

Mijn voornaam en mijn middelste naam. Tevens ‘merknaam’ van mijn hobby (waar ik sinds 2 kids geen tijd meer voor maak), het maken van leren portemonnees.

2 likes

Ik hou van Seiko horloges :smile:

2 likes

Ik ook!

Watch out where the Husky’s go! Ja, het verkopen gaat hier wellicht niet zo opschieten en hoe gezellig over random dingen kletsen op zich ook is het houd een keer op he. Maar het zeker geen verspilde moeite want weet nu e.e.a. over prijzen en dus ook beter idee wat een redelijke prijsvraag/verwachting is.

2 likes

Helemaal goed! Het forum is ook gewoon super leerzaam. Succes met de verkoop.

4 likes

Met die Globemaster??? No way!

1 like

De mijne komt uit een Enya song, en stamt uit de tijd dat ik nog een emo-tiener was.

3 likes

Ik stond dus, op zondag voor de duidelijkheid, voor de kast in mijn outfit en keek in de spiegel…

6 likes

Jij zit op de helikopter?

Uit een Enya song?
Wauw, dat heb ik echt al heel lang niet gehoord.
Orinoco flow.

Ja, de song in kwestie is tempus vernum. Lekker stukje chaos alvorens over te gaan in de heerlijke rust van deora ar mo chroi.

Kon de dramatiek toen wel smaken. Nu nog steeds overigens maar niet meer elke dag :sweat_smile:

1 like

Had je ook zwarte eye-liner?

7 likes

Iets met mijn favoriete computerprogramma :joy:

1 like