Het ontstaan van jouw gebruikersnaam

Ik luister ondertussen heel uiteenlopend hoor, prog, math, post rock maar ook veel electro, ambient, piano,… you name it. Maar de liefde voor wat Enya maakt heb ik van m’n vader, en dat zal ook altijd blijven :slight_smile:

1 like

Mijn naam is ooit begonnen toen ik een kinderlijk online spel speelde. Runescape. Heb het daarna verschillende keren gebruikt voor andere accounts zoals HF.

2 likes

Dat is tegenwoordig toch dot XXX?

Haha tof! Werkt dat nog steeds? :thinking:

Ik zou wel de old school versie spelen, er zijn 120.000 spelers actief ohmdids
(op het moment dat ik dit schrijf)

2 likes

Het zit ‘m in de familie. Niet de kapperstak, maar die van sex, drugs, rock ‘n roll.

7 likes

Koosnaam die mijn broers mij vroeger hebben gegeven met daarachter de eerste letter van mijn achternaam.

image

Nozomi Tojo……

Toffe motor! :motorcycle:

image

1 like

In mijn geval vrij eenvoudig; mijn naam is Joost, en sec Joost was al vergeven. Met twee nullen erachter lukte het wel :grinning:

Dank je0 wel niet mijn eerste motor en ook niet mijn laatste ,maar wel degene waar ik het meeste plezier van heb gehad

1 like

OK, dat was idd een bloedlinke actie met een handgun :slight_smile:
Maar meer PUBG fans op het forum mooi !

Ooh en qua naam, ach Sjaak was ooit als eens gebruikt (ben ook actief op andere fora) en dus toen de A’s maar in een 4 veranderd.
En Sjaak nee zo heet ik niet, maar ik vind dit 1 van de beste hollandsche namen die ik ken.

2 likes

De 2 passies: Watches + Real estate = Westate :cowboy_hat_face:

@zoeon, vertel :wink: :grin:

Zoe is mijn eerste kleinkind. Op fotoshop website noemde ik mij candron, omdat roel in USA niet zo klinkt. Can do it Ron = candron, dan kwam ik hier en is zoeon ontstaan; Nu wil ik terug naar gewoon roel. of Berie Banaan. mijn liefkoosnaam van mijn vrouwtje, banaan omdat ik elke ochtend een banaan eet.
andere optie is springveer, omdat als ik batterij inzet of bandje er altijd iets rondspingt, LOL ik heb berepoten.

4 likes

rem (Remco) jo (jolanda naam van mijn vrouw)

Mijn achternaam is Wolf. Sinds ik me kan herinneren noemen mijn vrienden mij Wolfje. Dat is begonnen rond mijn 10e en dat is nog steeds zo. 1970 is mijn geboortejaar.

1 like

Bijnaam van Richard icm geboorte jaar…:grin: