Zo ver ging het niet
Het noorden op de Romeinse windroos …
Tja, en mijn forumnaam is een open deur als je op mijn avatar klikt. Wist even niets anders te verzinnen toen ik me hier aanmeldde, hoewel er wel wat mogelijkheden waren. In chronologische volgorde:
Bokkie, Jumbo, Classic, Sparks. Ik zou ook m’n roepletters nog kunnen gebruiken, of die van een van de schepen waar ik als sparks op heb gevaren.
Grappig. Ik kon er toen absoluut niet naar luisteren.
Om mij heen luisterde iedereen ernaar, dus ben ik heavy metal gaan luisteren.
Ik luister ondertussen heel uiteenlopend hoor, prog, math, post rock maar ook veel electro, ambient, piano,… you name it. Maar de liefde voor wat Enya maakt heb ik van m’n vader, en dat zal ook altijd blijven
Mijn naam is ooit begonnen toen ik een kinderlijk online spel speelde. Runescape. Heb het daarna verschillende keren gebruikt voor andere accounts zoals HF.
Dat is tegenwoordig toch dot XXX?
Haha tof! Werkt dat nog steeds?
Ik zou wel de old school versie spelen, er zijn 120.000 spelers actief ohmdids
(op het moment dat ik dit schrijf)
Het zit ‘m in de familie. Niet de kapperstak, maar die van sex, drugs, rock ‘n roll.
Koosnaam die mijn broers mij vroeger hebben gegeven met daarachter de eerste letter van mijn achternaam.
Nozomi Tojo……
Toffe motor!
In mijn geval vrij eenvoudig; mijn naam is Joost, en sec Joost was al vergeven. Met twee nullen erachter lukte het wel
Dank je0 wel niet mijn eerste motor en ook niet mijn laatste ,maar wel degene waar ik het meeste plezier van heb gehad
OK, dat was idd een bloedlinke actie met een handgun
Maar meer PUBG fans op het forum mooi !
Ooh en qua naam, ach Sjaak was ooit als eens gebruikt (ben ook actief op andere fora) en dus toen de A’s maar in een 4 veranderd.
En Sjaak nee zo heet ik niet, maar ik vind dit 1 van de beste hollandsche namen die ik ken.
De 2 passies: Watches + Real estate = Westate