Het ontstaan van jouw gebruikersnaam

Mijn ouders hebben me John genoemd. Dus ja…

2 likes

Mijn favoriete vakantieplek in Griekenland.

Mijn vader heefteen schuur vol (nu retro) racefiets onderdelen …

Ik heb een werkplaats vol met CNC machines… er is niet veel dat ik niet kan maken… voor mijn Jan Janssen Tour de France heb ik zelf een derailleurhaak, dopjes voor de remkabels in de remgrepen, een kabelstrop voor de voorderailleur, en een montage adapter voor de achterrem gemaakt… 'k moet nog een paar “stropjes” verzinnen voor de bidonhouder… die heb ik al liggen… en misschien maak ik de “kabeldopjes” op de remgrepen wel een keer van Titanium, zodat ik ze mooi blauw kan anodiseren, zodat ze bij de kleur van het frame passen… :slight_smile:

'k heb van inmiddels 2 forumleden een aanbieding gehad voor een setje Toeclips…

Toch bedankt voor’t aanbod… :+1:

3 likes

Mijn eerste liefde:

Seiko Sportura

Of een beetje overtrokken reactie.

Tha_Watcher was er al en dus is het Da_Watcher geworden en ik ben er tevreden mee :slight_smile:

3 likes

Eens, maar achja deze tijden. Ik ben er blij mee en was verbaasd dat ie nog beschikbaar was.:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Leuk toch he? Ik heb voor mijn colnago c40 een zadelpenklem ontworpen en gefreesd. Niet omdat het nodig was, gewoon omdat het kon :man_shrugging:

Edit: vandaar mijn gebruikersnaam dus, maar dat had ik hier al eens verteld :innocent:

14 likes

Ik ben met mijn fiets wat verder gegaan dan een zadelklem, mooi ding wel…

Derailleurhaak:

Adapter voor de achterrem… (blijkbaar zijn er 2 maten remhoeven)

Kabelstrop voor de voorderailleur

busjes voor de remhoeven, voor de quick-release:

Dopjes voor de kabels in de remgrepen:

die wil ik nog een keer van Titanium maken, en ze mooi blauw anodiseren… :slight_smile:

3 likes

Gaaf! Mooi full carbon frame! Het lijkt al een wat ouder frame aan het model te zien, zou je wat meer van je fiets kunnen laten zien?

1 like

Bedankt. Ik had me overigens ook bezig gehouden met spacers en spanstukje voor mijn stuurpen te maken, alsook de dopjes voor de stuurbocht. Was ik bijna vergeten :sweat_smile:

Het betreft een c40 van het jaar 2000. Toen was ik 15 jaar en was dit mijn absoluute droomfiets, maar was toen onbereikbaar. Jaren later toch nog gekocht, naast nog enkele andere klassiekers:

Hier meer fotos te vinden:

7 likes

Grappig hoe sommigen aan hun inspiratie komen voor een gebruikersnaam

∣x+1−x2​∣=2​(2x2−1) = Kahan

5 likes

Ik doe ook mee,
image

6 likes

Dankzij Jur mijn naam eindelijk kunnen veranderen van Brexit naar Samurai Sam :sunglasses:

5 likes

Rebel

2 likes

Ik werk hier…

3 likes

Ben nu meer benieuwd naar je avatar :joy:
Beroepsdeformatie :partying_face:

2 likes

Mijn gebruikersnaam is ontstaan door Subaru Club Nederland i.c.m. met mijn voornaam. Hier op HF heeft Sub een andere betekenis en op HT forum ook trouwens… :grinning:

3 likes

Eerste letter van mijn voornaam, en eerste letter van mijn achternaam. En mijn geboortedatum.

Beetje als in MotoGP.
download