Het ontstaan van jouw gebruikersnaam

Ik reken ff mee,
25+2=27:2=13,5x7=94,5 dus YY94,5 dan toch ? Of mis ik iets?
`

3 likes

het was een onzinnige verklaring om naar 77 toe te rekenen, want zeg nou zelf wie telt überhaupt de letters van het alfabet en al helemaal vanaf rechts gezien.

in ieder geval bedankt voor het meespelen, dit is denk ik wel een toepasselijke troostprijs gezien je username (ik heb deze net voor de foto gepoetst):

5 likes

Daar had ik ff overheen gelezen, dus toch iets gemist :wink:

(Volgens mij heb ik hier al een keer gepost waar m’n naam vandaan kwam)

4 likes

Mijn broertje had een Yamaha 3 cyl. 2-takt met een 3in1 uitlaat (380cc meende ik). Als ie naar zijn (bij) baantje ging, zo’n 5 a 6 km verderop, bleef mijn moeder voor de boerderij staan, totdat ze hem/de motor niet meer hoorde. dan wist ze dat ie daar gearriveerd was. :slight_smile:

1 like

“The Go Show”, dat is Gobert.

1 like

Met een nogal francofiele inslag heb ik mijn voornaam al snel verbasterd tot Lerobert. Die naam heb ik, nadat ik met pensioen ging, gebruikt op oude racefietsen, die ik in groten getale uit Frankrijk meenam en hier restaureerde. Als de lak en de decals van een frame niet meer te redden waren, werden het soms Leroberts.

8 likes

Schitterend! Ik heb nog een champion mondial liggen waar ik niet aan toe kom. :innocent:

1 like

wat vrienden en ik vonden het leuk om een religie aan te maken dat snoekbaarzen aanbid.
Vraag me niet waarom.

3 likes

Nou, op het fckforum heet ik @SpreadingSoa’s, het is dan de evidentie zelve om mezelf hier…

2 likes

in ieder geval bedankt voor het meespelen, dit is denk ik wel een toepasselijke troostprijs gezien je username (ik heb deze net voor de foto gepoetst):

De toepasselijkheid van de foto ontgaat me, maar toch bedankt!

4 likes

Nice… een “Dranghekje”!

zelf heb ik sinds 2 jaar een Jan Janssen Tour de France, omdat dat het enige frame is wat voor mij op maat is… (63)

(ben nog zoekende naar Toeclips… maar daar wordt aan gewerkt, en een bidonhouder…hoewel… die heb ik al… moet alleen dan nog wat 8 of 10 mm alu plaat “offeren” op de Freesbank, 'k heb voor de kabel van de voorderailleur ook een “stropje” moeten maken… met nog een aantal andere onderdelen,zoals de derailleurhaak voor de achterderailleur.

4 likes

De getoonde auto is een Porsche 356 :crazy_face:

Groeten
Rutger

Het begin lijkt me evident. Liefhebber van Seiko’s. 68 is mijn geboortejaar, of was het nou m’n leeftijd? Ik weet het niet meer, zal wel door de ouderdom komen. :thinking:

Had mijn account gemaakt rond de tijd dat Brexit heel actueel was en ik was even niet zo creatief. Iemand in een game had ook die username en ik moest toen lachen.

Ben het nu wel zat en zou hem eigenlijk wel willen veranderen als dat mag van @Jur :pleading_face:? Ik ben trouwens totaal geen voorstander van Brexit, ookal lijkt dat zo met deze naam! :sweat_smile:

Aha, het forum voor zieke geesten.

1 like

Mijn eerste “echte” horloge…verklaart genoeg!

4 likes

Exit-Brexit ??

1 like

Breksit :rofl:

2 likes

Mijn voornaam, zonder poespas verder.
Voordeel van de spelling van mijn voornaam is dat deze bijna altijd beschikbaar is.

1 like