Het ontstaan van jouw gebruikersnaam

Ik ben een sprookjesfiguur.
Sommigen zijn bang van mij. :blush:

2 likes

Deel van mijn achternaam, maar een deel van de forummers hier denkt dat ik Willem Engel van Viruswaanzin oid ben :rofl:. Beetje ongelukkig gekozen gebruikersnaam in dat opzicht.

4 likes

Ik wilde iets hebben wat bij dit forum past. Het is nooit te laat om aan een goede horloge verzameling te beginnen… Is het eigenlijk überhaupt ooit ergens te laat voor?

3 likes

Aan het reanimeren van Michael Jackson zou ik nu toch niet meer beginnen. :neutral_face:

7 likes

Er is een hobby voor iedereen…maar deze sla ik inderdaad ook over.

“Ferdinand is een rustige stier die een kalm leven wil leiden.”

Nou ja, maakt niet uit. Gewoon Ferry mag toch ook?

Overigens lijkt mijn naam geen toelichting te behoeven. Maar ik geef ‘m toch. Mijn eerste horloge kreeg ik voor m’n eerste communie. Dat was gebruikelijk. Een Timex. Opwinden, witte plaat. Gewoon een simpel horloge. Sinds die tijd heb ik altijd een horloge gedragen. En ga ik van huis zonder, dan rijd ik terug om hem alsnog om te doen, (bijna) altijd. Maar het gebeurt me zelden. Ik slaap er ook mee. Ik heb simpelweg een horloge nodig. Maar daar had je dit niet voor hoeven lezen :joy:

2 likes

Nick name ooit gekozen voor het spelletje Soldier of Fortune en sindsdien blijven plakken. Waarom? Ik was behoorlijk gecharmeerd van de Mitsubishi Lancer EVO / Evolution dus vandaar.

2 likes

Ik wou graag lid worden van deze bende. Tja, en dan moet je een naam verzinnen.

Er is bij ons bijna in de buurt een klein festivalletje waar ik dan maar een beetje inspiratie van heb opgedaan …

4 likes

Je raadt het al, ik heet Vin,… 1 tot en met 70 was al vergeven.

2 likes

De naam van mijn eerste huisdier, twee goudvissen. De andere heette Slingertje.

2 likes

Metin was de naam van mijn overleden cavia. Sindsdien heet ik online ook zo.

1 like

Nee, dat zou een rare naam zijn.

5 likes

Eerste Y: 25ste letter van links van het alfabet
Tweede Y: 2de letter van rechts van het alfabet
25+2= 27 :2 maal 7

Resultaat YY77

2 likes

Ik zocht naar een eenvoudig logo. Zo gekomen op SIIS. Eerst de ees uit mijn achternaam Selles weg en de laatste s omgedraaid.

5 likes

Why why?

Lang geleden toen mannen nog met houten tennisrackets speelden, was ik op tenniskamp. Ik was 16 jaar. Het jaar was 1996. Behalve een week met vrienden in een tent slapen en tennissen kon je daar ook zeilen en windsurfen. Superleuk.

Het kamp was onder begeleiding van een aantal jongeren. En een van deze jongeren had een vriend, dat volgens mij gewoon een zwerver was want hij rook echt onaangenaam en zag er ook niet fris uit. Nu ik eraan terug denk hoop ik maar dat het een vriend van iemand was. Helemaal als ik aan het volgende denk.

Deze man bleef gezellig slapen maar dat mocht niemand weten. Dus hij zocht stiekem een plekje in een tent. Nu was het toeval dat ik bij twee dames kon overnachten, waardoor het plekje naast mijn maatje vacant was. Daar ging deze meneer, waarvan ik overigens de naam niet meer weet, dus ook lekker tukken. Dus als dit niet een vriend van iemand was dan is dit lichtelijk disturbing.

Anyway, deze man kende iemand die dezelfde voornaam heeft als ik. En die jongen noemden ze altijd Tapia. Dus deze man ging mij ook zo noemen. Die vriend, die hopelijk geen trauma heeft, ging mij toen ook zo noemen. Dat werd afgekort naar Taab. Later is mijn hele vriendenkring mij zo gaan noemen. En dat is de naam die ik een paar jaar later ook online heb aangenomen.

In het dagelijks leven word ik nog weleens Taab genoemd, maar niet vaak.

Het is MisterTaab geworden omdat Taab ergens een keer bezet was. En het is een subtiele verwijzing naar The Lion King (“they call me MISTER PIG”).

Ik ga even een vriend bellen om te vragen hoe het echt gaat.

8 likes

Of Ei/Ei. Kan ook initialen en geboortejaar zijn geweest maar dat ben ik vergeten. :shushing_face:

1 like

Toen je het slipje opzij moest doen om de billen te zien? Toen bedoel je?

Tegenwoordig moet de billen opzij doen om het slipje te zien.

4 likes

image

2 likes

Om ergens te vroeg te zijn