In april 2017 kocht ik m’n toenmalige duurste horloge ooit, een Tissot Classic dream voor € 169,00 en werd ik lid van HF.
M’n roepnaam is Hans en als trotse bezitter van een Tissot werd m’n gebruikersnaam HansT.
Ondanks dat ik geen Tissot meer heb, blijf ik toch maar gewoon HansT😀.
Heb eigenlijk zeer recent mijn gebruikersnaam op HF veranderd in Leihcim, Michiel achterstevoren. Op HF zie je traditioneel toch meer echte namen gebruikt worden, dus dat wilde ik aanpassen en vond dit een leuke variatie.
Ongeveer 30 jaar geleden mijn bijnaam gekregen van vrienden bij het gamen Seumpie een “afkorting” van mijn achternaam nog steeds deze bijnaam
Ik heette eerst REPELSTEELTJE maar daarmee viel ik een beetje uit de toon omdat het leek alsof ik een soort mystery guest was op dit forum
Dus al snel mijn naam veranderd in Horlogemakker
De betekenis is natuurlijk “horlogevriend” met een knipoog naar een verkeerd gespeld “horlogemaker”
Ik heb ondertussen al een bericht mogen ontvangen van een kennelijk laaggeletterde Cartier-bezitter die mijn naam hier had gevonden en die mijn adres wilde hebben om zijn horloge naartoe te sturen om een batterij te vervangen
Onbegrijpelijk hoe roekeloos mensen zijn om een horloge van duizenden euro’s aan een wildvreemde mee te geven
Ik heb dit natuurlijk niet aangenomen
Die van mij werd tot realiteit gewekt bij de burgerlijke stand, ongeveer vijf decennia geleden.
Jaar of 10 geschoten met zo’n wapen ( contender)
Kaliber 44magnum
Mee genokt ivm tijd gebrek, had ook nog een Smith and Wesson met kaliber .357.
Ferry, de complimenten. In 450 antwoorden heeft niemand er bij benadering zo lang over gedaan om te vertellen dat zijn forumnaam een samentrekking van zijn voornaam en zijn geboortejaar is. Chapeau.
Ik kan niet wachten tot jij offtopic komt.
Als je dan een beetje ingelezen wilt blijven,denk ik dat je beter kunt stoppen met werken.
Maar, dat zijn toekomstige problemen.
Laten we daar niet op vooruit lopen.
Ik vond het een vrij kort verhaaltje. Alleen moet ik bij Ferdinand altijd aan die bloem-ruikende stier van Disney denken. Dat dan wel weer.
Jij wel natuurlijk.
Ik was van mening dat het aan elkaar plakken van je voornaam en je geboortejaar met iets minder woorden gekund had
Ik ben van mening dat we iedereen die hier wat over zichzelf prijsgeeft moeten koesteren, of op z’n minst in z’n waarde mogen laten.
Dat kan ik alleen maar beamen.
Ik zie ook niet op welke manier Ferry hier niet in z’n waarde gelaten wordt.
Sterker nog, ik ben heel sterk van mening dat,zeker Ferry, een kwinkslag over zichzelf wel kan waardern.
En, zo niet, hoor ik het graag
Koning is een verwijzing naar mijn achternaam. Verder vind ik bedrijfsnamen als de SteigerKeizer of MatrassenKoning getuigen van een zekere zelfspot.
O, en ik vind alle alliteraties altijd lekker (see?).
Ik heb geen geld voor deze hobby, en smaak al helemaal niet.
(Zegt hij met wat zelfspot.)
Ik ben vogelspotter maar vond dat een stomme naam.
FTFY
Ja die stier toch? Wat heeft dat met je vader te maken?
Oh wacht, na lang scrollen …
Dit past beter zeker?
Merk op dat er zoiets bestaat als een Google bubbel, he?
Ik moest er toch echt, echt even wat context bij doen:

Jij en ik zitten in dezelfde Google pap te roeren. Da’s grappig om te zien.
Ik ben een beetje gek van ouwe meuk
Verkorting van mijn achternaam, bijnaam vroeger en nu nog steeds trouwens (voor sommigen)