Het ontstaan van jouw gebruikersnaam

Tooltjes

2 likes

Lekker kort en krachtig bericht :ok_hand:t2:

1 like

4 likes

Update! Gezien de meesten van jullie sneller mijn avatar herkennen dan oude username Engel, en me kennen van mijn voorliefde voor de MK1 Golf, is mijn username veranderd…

23 likes

Engel, ben jij dat? Moet haast wel met zo’n prachtige Golf!

2 likes

Zou het! Iig minder reden nu om te me te verdenken “Willem” te zijn :rofl:

4 likes
5 likes

Leuk topic! Wilde ooit een vraag stellen over een horloge en koos dus voor de weinig originele vorm van naam+geboortejaar…

Uiteindelijk blijven hangen, inclusief saaie naam.

Misschien toch maar eens laten veranderen!

Dit horloge. Mijn eerste vintage heeft destijds de bal aan het rollen gebracht. De vergulding heeft z’n beste tijd gehad, en er zit een volledig foute kroon op. Ik zou 'm vandaag niet opnieuw kopen, maar het schetst wel mooi het prille begin. ik doe 'm nooit meer weg en draag hem nog geregeld.
De “95” verwijst simpelweg naar mijn geboortejaar. Als ik nu opnieuw kon kiezen, had ik misschien voor iets originelers gegaan. Maar bij het aanmaken van mijn account was ik me er absoluut niet van bewust dat dit forum een vaste plek voor me zou worden.

8 likes

En wie is dit?

2 likes

Hee was ik toen op bezoek bij Louwman?

1 like

Mijn gebruikersnaam lijkt me wel duidelijk.
Waarschijnlijk weet ik die nog steeds als ik zo dement als een deur ben

2 likes

Iemand die bekend is met Suzuki motoren weet wel waar mijn naam vandaan komt.

Mijn eerste motor was een Suzuki SRAD 600cc uit 1996 met 110pk.

SRAD staat voor Suzuki Ram Air Direct.
Simpel uitgelegd. 2 grote gaten in de voorkuip die direct naar de air intake box gaan. Hoe harder je rijdt, hoe meer lucht(druk) de motor ingaat en hoe meer vermogen je hebt. Effectief pas vanaf zo’n 200km/h.
Het vermogen bij 270 km/h stijgt met zo’n 3,5% ipv dat het met 6,5% zakt ivm vacuumeffect.
Effectief gezien 10% vermogen erbij dus.

Plaatje voor de sfeer.

7 likes

Mijn horloge was al een aantal jaar kapot en ik ging me oriënteren op een nieuwe. Ik had er dus geen, vandaar de naam. :smiley:

4 likes

Het is mijn naam en geboortejaar :laughing:.

1 like

Spreekt voor zich.
CUPRA-Leon-1

5 likes

8 likes

Mijn pseudo betekent niets, maar ik vond dat het er leuk, kort en gemakkelijk te onthouden uitzag :joy: :innocent:

4 likes

Niks bijzonders, het is gewoon mijn
voornaam. :+1: :blush: Mijn ouders vonden me zeker een heilig boontje. :rofl:

15 likes

De mijne is een bijnaam van vroeger met de 5 gepikt van deadmau5.

4 likes