Ooit begonnen met deze gebruikersnaam op een autoforum. En nog steeds
Helaas, hij is er niet meer…
Het was een zwoele zomer in 1982
Na het nuttigen van circa 20 bier kwam pa thuis van de plaatselijke kermis waarna hij ma zover heeft gekregen om zijn kwakje in haar te mogen legen. 17 sec later rolt hij van haar af en valt snurkend in slaap
Enkele maanden later werd duidelijk dat ma, door dit prachtige romantische moment, zwanger was geworden van een zoon.
Deze zoon, die later door het leven zou gaan als de absolute legende die hij is, had natuurlijk een naam nodig.
Jan? Kees?
Nee doe maar Rutger.
En zo geschiedde dat 9 maanden later, Rutger werd geboren.
Nou maak dan daarna, enige jaartjes later, van de e een 3 en zo is deze gebruikersnaam ontstaan.
Einde
Letters van voor- en achternaam.
Gobert, legendarisch en getalenteerd motorcoureur. Verslaafd aan alcohol en heroine. Beroofde oude vrouwtjes om heroine te kunnen kopen. Meermaals veroordeeld. Inmiddels overleden.
Fan van tv serie Oud maar niet dood. Dus vandaar mijn nickname. Eerder gebruikte ik oscar2 of Oscar2, dat weet ik niet meer.
Dat zou wel een enorm flauwe grap zijn. Man man man.
Ik heet eigenlijk Rob. Zo dus.
In mijn pubertijd helemaal fan van deze film, samen met mijn beste vriend. Dus elke ingame- en forumnaam is al sinds 1999 voor hem Veritas en voor mij Aequitas. De toevoeging 1981 kan iedereen wel raden. En ja, we kijken hem nog steeds samen zo nu en dan
Briljante film
Tja, mijn gebruikersnaam is ontstaan uit mijn vroegere hobby.
Het verzamelen van 1:18 Ferrarimodels .
Uiteindelijke collectie was ruim 300 stuks, soms mis ik ze nog.
Maar mijn huidige hobby met 'n tik geeft mij ook veel plezier.
Zoals dit forum waar je veel info krijgt en mooie foto’s worden gedeeld.
‘Vroeger’ was er op tmf een tijd dat je sms-jes kon sturen, tegen teveel geld en als je mazzel had, kwam dat ding op tv.
De moderator heette ‘solo’ en dat is me om een vage reden bijgebleven.
En daarna altijd de stille ambitie gehad dat als ik op een forum actief zou zijn, ik me zo zou noemen. Nu vele jaren later…
Wat een leven
Inkoppertje denk ik, maar van kinds af aan al fan van de Jason Bourne series. Is sindsdien mijn nickname op verschillende online media en games.
Tom Hagen klinkt redelijk Nederland en zou zo maar een echte naam kunnen zijn, maar het is natuurlijk de consigliere uit The Godfather.
Mijn naam komt van mijn werk; de Basisregistratie Ondergrond (BRO), een centrale registratie voor betrouwbare data en informatie over de Nederlandse bodemgrond.
Gelukkig is dit niet waar
Ik hou van en maak veel DT-fouten.
Wat had je verwachdt?
Ok, Von Weppenzeiler, komt ie.
Ooit, ik was een jaar of 16, zei ik tegen mijn vader “Mein name ist Rainer von Weppenzeiler und heute abend essen wir spinazi (spreek uit “spinatzie”) mit hitler-sause.”
Sindsdien noemde mijn vader mij vaak Von Weppenzeiler. Het racistische toontje was uiteraard als flauwe grap bedoeld en uiteindelijk is ook alleen de naam Von Weppenzeiler gebleven.