Het ontstaan van jouw gebruikersnaam

Minuut: hoef ik niet uit te leggen denk ik, het had ook seconde of uur kunnen zijn. Beetje de gemiddelde tijd dat ik me kan concentreren haha

4 likes

Wat denk je zelf? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Bij mij was het kwestie van te hard mijn best doen te laten zien dat ik een echte Watch aficionado ben. Bij Rolex daydates wordt vaak onderscheid gemaakt tussen single quickset (18038 o.a.) en doublequickset (18238).

Was een paar jaar terug in het bezit van een 1803 (datum en dag verzetten is tijdrovend klusje) en een 18238. Ik zou toch graag weer een Daydate in de collectie willen hebben. Gezien mijn nickname, die ik op meerdere plekken gebruik, moet het dan haast wel een 18238 worden.

Slaat het ergens op? Nee…… natuurlijk niet. Absolute nerdery…. Jazeker wel!!

5 likes

Laatst nog gekeken, mooi man

Vooral dat stukje van rocco, z’n vriendin der kat, en het raden van die kat z’n naam

1 like

Ik heet Jan Klaassen, daarom leek mij LeenV wel logisch.

5 likes

Snap ik helemaal, om jezelf nu JanK te noemen is ook weer zo wat. Daar gaan mensen grapjes over maken.

11 likes

Joh! Had ik nooit kunnen bedenken :crazy_face: :+1:

2 likes

Geboren in 1913 :thinking:, oh nee: 2013 :smiley:

1 like

Nee, Jan, met 13 horloges. :rofl:

2 likes

Plek waar ik ooit gewoond heb

3 likes

Voor mijn werk naar Guatemala geweest, bekenden hebben ons mee genomen naar een concert wat eindigde in een feest. Daar salsa gedanst met wat dames, trust me… Nederlandse dames kunnen echt niet dansen :wink:… ik kwam terug als Mr.Salsa.

2 likes

Toen ik als 14-jarige begon met computers plakte ik “-soft” achter mijn initialen en zo is’t begonnen. M’n avatar is een jeugdfoto omgezet naar 1bits kleurpalet.

3 likes

Ik werk daar.

1 like

Duckman is een vuilbekkende eend uit een cartoonserie voor volwassenen. Ik voelde in de periode dat ik begon met online gamen enig verwantschap. Dukmans is mijn Nederlandse vertaling.

Duckman5

2 likes

en dan heb je een aap als avatar. Ik ben in de war :sweat_smile:

2 likes

Er is naast mijn wat obscure gevoel voor humor geen verband tussen portret en naam.

Krijgt deze makaak-aap alsnog het auteursrecht op zijn selfie? - Krijgt deze makaak-aap alsnog het auteursrecht op zijn selfie?

Je weet niet wat voor gevoel voor humor de aap heeft met zijn matties :grin:

1 like

Daarom, dus:

3 likes

Juist

1 like

Ik heb een hond met een lange vacht.

4 likes