Het ontstaan van jouw gebruikersnaam

7 likes

Collecting watches is very much like …

2 likes

My hair…my Hair!..

…een ouwetje…

…een plantje…

image

Youuu’re deththpicable!

…of toch gewoon m’n 3 voorletters? :thinking:

9 likes

Sinds 1983 supporter van Tottenham Hotspur

kitchen-spurs-crest-fridge-magnet__30163

4 likes

Die van mij vindt zijn oorsprong in een prachtige zomerdag in het jaar 2000.

1 like

Ik zou zeggen, zoek mijn naam op in Spotify of gelijkaardig. Uiteraard op eigen risico :wink:

2 likes

Waren voorprogramma bij The Plot in You waar ik was. Invent niet gezien. Was jij er ook bij?

1 like

Twee maal correct! Blij dat ik dat heb kunnen meemaken :smile: had ze ervoor nog 2x gezien, en vond ze met de keer beter en beter live! Ben een grote fan sinds Everchanger, deze album cover staat ook deels op mijn arm vereeuwigd.

1 like

Ik heb de mijne uit Azië gehaald.

Een volger erbij op Spotify

1 like

Zalig! :love_you_gesture:

1 like

M’n gebruikersnaam hmmm,geen idee eigenlijk hoe ik erop ben gekomen.
Het is wel toevallig dat die gozer met zonnebril Paul heet dus heeft waarschijnlijk daarmee te maken :face_with_monocle:

Ohja Paulall,Paul1all waren al bezet :man_shrugging:

Zoey en Bas.
Zoey is overigens al bijna 15 jaar niet meer onder ons.

2 likes

:smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik vond het prettig om anoniem te blijven, en dus koos ik zomaar wat in me op kwam. Waddap, idk waarom dat in me op kwam… het onderbewuste doet rare dingen.

Mijn Voornaam is dus Nick en mijn achternaam deelt een aantal letters met “Jackelson”. Voor werk was ik in Warschau en stond in een hotel aan de incheck-balie. Ik gaf aan dat ik een kamer gereserveerd had maar blijkbaar stond ik niet in het systeem. Ik vroeg de dame toch nog eens te dubbel-checken want ik had toch echt een reservering. Toen zei ze: "Ik heb wel een kamer voor meneer “Nick Jackelson”, en ja hoor, daar stond mijn reserveringsnummer bij. Een soort van verdraaiing van de naam van de welbekende acteur, gemixt met mijn eigen naam. Ik heb door de jaren heen die Nick-Name op diverse fora gebruikt.

images

16 likes

Subonno staat voor Subaru + voornaam. Ik heb 12 jaar lang Subaru’s gereden en dit was mijn nickname bij SCN.
Heeft totaal niets met een Submariner te maken :smile:

6 likes

Grappig dat veel mensen, na de upkick van dit topic, voor de tweede keer hun gebruikersnaam uitleggen.
Mijn gebruikersnaam. Tsja, voor en achternaam. Heeft in ieder geval niks te maken met het merk voor watersportartikelen.

Betula, Latijns voor Berk(eboom) en is een deel van mijn achternaam :hugs:

1 like

Toevallig dat wij in dit topic achter elkaar staan. :wink:

1 like