Het ontstaan van jouw gebruikersnaam

Mijn voornaam is Clim en toen ben ik er zelf maar grapjes mee gaan maken om anderen wat munitie te geven.
In plaats van climholland had ook wat anders gekunt zoals:
Justinclimberlake
Melenclim
Climpansee
Climpossible
Smooth climinal
Clim Yong Un

Komt u maar door… :joy:

27 likes

Deze. :joy:

7 likes

Misschien een polletje opzetten. :joy:

1 like

Als kind gek op dino’s en ik mik deprimerend slecht met games (ergo een scrub).
Zo ontstond de scrubsaurusrex

2 likes

Ja. Zei ik daar wat over dan? :upside_down_face:

1 like

Hey wat leuk, een foto van @HanDavinci

2 likes

Clim Jong Un! :joy: Net als Candide heb ik zojuist mijn Almhof Sinaasappel Roomyoghurt door mijn neusgaten richting mijn beeldscherm geschoten, welke nu een witte kleur heeft aangenomen met hier en daar een stukje sinaasappel.

3 likes

oké ik ging stuk :smile:

1 like

Kimholland?

Hahahahaha.
Sorry. :joy:

1 like
2 likes

frodo mijn hond vernoemt naar de legendarische ring figur van LotR…return van beschadigde horloges die ik weer terugbreng :joy::rofl:

1 like

Dat is een foto van mij voordat ik m’n ontbijt en koffie gehad heb.

2 likes

Simpel…forumnaam is mijn eigen naam maar dan omgedraaid :+1::sweat_smile:

2 likes

Haha ik was het ook kwijt

1 like

Tsja, mijn naam… ik heb im Realleben al een tamelijk unieke naamcombinatie, dus moest ik voor online even iets anders vinden, iets onnavolgbaars… en dat vond ik bij Gummbah. In de onvolprezen ‘Deirdre’-serie. Helaas is het desbetreffende stripje niet met google te vinden; wel hing het vroeger op de wc-deur van mijn (eveneens onvolprezen) studentenhuis

5 likes

Ik zocht iets dat een beetje bij het forum zou passen. Alle namen die ik kon bedenken die horloge gerelateerd waren bleken helaas al bezet. Tot dat ik bij ‘klokslag’ kwam

4 likes

tenor

2 likes

En ondanks dat ik niet van de kerk ben, vond ik deze ook wel aardig. Alleen iets te lang en wellicht wat pretentieus.

5 likes

Dus niet aan de slin + hgh? :grimacing::wink:

2 likes