Het ontstaan van jouw gebruikersnaam

Toen ik mijn gebruikersnaam moest kiezen had ik een studieboek open waar het ging over het ARCH model (Autoregressive conditional heteroskedasticity zie: https://en.wikipedia.org/wiki/Autoregressive_conditional_heteroskedasticity)

Doen dacht ik, dat is een mooie username voor het horlogeforum! En het heeft dus niets te maken met bogen :wink: .

4 likes

Hahahaha. Hé, mijn lijflied.
Geniaal!

1 like

mr_brakke: nomen est omen
ik draag mijn lot

4 likes

:+1::joy:

Snap ik nie :sleeping::joy:

1 like

2 likes

Ik reed toendertijd op een Honda CB600F Hornet.
Is nu een beetje een knullige naam :joy:

4 likes

Dat is mijn eerste asociatie bij het woord slin, komt door een ander forum waar ik vroeger ook wel aanwezig was :wink::+1:

1 like

Oeh, hier begint meteen mijn
hippopotomonstrosesquippedaliofobie
Op te spelen.

3 likes

Ooit mijn huisadres geweest

id_22977_421526082917_thumb

5 likes

Aha…maar weet je ook wat het betekende? Trouwens even offtopic…Heb je een kwarts in die Samurai gestopt ofzo?? :sweat_smile: …Loopt na 48 uur nog steeds op de seconde…(via een RC klokje gemeten)

1 like

Hans is mijn voornaam, toen ik me hier aanmelde had ik net daarvoor een Tissot Classic Dream gekocht, vandaar de T. Heel toevallig begint mijn achternaam ook met een T.

6 likes

O wat leuk, herinnering aan mijn zuurste vak op de uva!

1 like

Klopt jouw avatar dan wel?

:rofl: :joy:

6 likes

Ik ben verder nergens actief op internet.
Als ik een inlog moet maken gaat het niet door.

Mijn forumnaam, ik stond buiten ergens geparkeerd . Was aan het pauze houden.
Ik wilde een nieuwe forum naam want in mijn onwetendheid had ik de vorige fout gedaan. Wist niet dat wat je koos met account aanmaken gebruikt werd. Ik dacht kan je daarna aanpassen.
Tijdens deze pauze dacht ik even een PB opmaken met het verzoek voor een vernieuwde naam. Had niet eens nagedacht wat het worden moest.
Ehm ehm… pand tegenover mij stond heel groot mozaiek op… mooi, prima. Doe dat dan maar.

6 likes

Haha, ik heb een iets ander postuur😀, maar in de zomer wel bijna dezelfde kleur (zou ik willen😊).

2 likes

9447868

Fate amenable to Change is voor mij ook een goed motto. Je zou er uit kunnen halen dat je lot veranderlijk is, maar uberhaupt is het open staan voor verandering (van gedachten, omstandigheden, visie) een onderschatte vaardigheid.

9 likes

Mijn achternaam is Pas , 1e letter voornaam is D.

4 likes
3 likes

Ovay is “O V”, mijn initialen, maar dan phonetisch :slight_smile:

2 likes