Mijn naam is Karel en ik kom uit Arnhem
…oh damn, heeft er iemand een doekje voor me? Beeldscherm zit vol koffie!
Yep, exact wat ik al dacht.
Voorletters D.A.F. en ik ben heel klein en heb dunne polsjes dus vandaar Daffie…
Haha…had zomaar gekund. Ps wel in deze DAF…
…wat dacht jij dan?
Dat je een voorliefde voor slome eenden had ofzo. Je weet het nooit hè…
Ah Daffie de Slome Duikelaar…
Hahahaha
Als James Bond-fan koos ik voor Spectre: de fictieve terroristische organisatie die voorkomt in de James Bondverhalen van Ian Fleming (en daarna films).
Leuk. Mijn neefje heeft laatst dat hele blok gekocht.
Tsja, na 18 jaar langzaam sterven in Zeeland was ik dolblij dat ik weer in mijn geboortestad was teruggekeerd, toen schreef ik me in op het forum en moest een naam bedenken. Creativiteit is nooit mijn sterkste kant geweest.
Begrijp je wel ! Maar ik ben toch wel er verknocht aan Zeeland.
Peaceloveandpitbulls was een band die ik wel aardig vond, en heb zelf af en aan sinds 1989 ook de honden variant. Dacht dat het wel een prima alias zou zijn.
Jaren later dacht ik hier inmiddels iets anders over vandaar de afkorting PLP.
Ik was drummer in een bandje en de zanger/gitarist noemde mij altijd “die houthakker”, ook omdat ik altijd snoeihard speelde en als we klaar waren lagen er weer genoeg splinters om mij heen van gesneuvelde stokken.
Helaas heeft hij er destijds voor gekozen zijn leven te beëindigen en blijft deze naam een beetje een eerbetoon en aandenken aan hem.
Wij werden hiermee dus uitgelachen door Trabant bezitters tijdens onze bezoeken aan de DDR in de jaren 80.
Heerlijke nostalgie
Pa en ma voorin en ik plat op de achterbank om niet gezien te worden