Het ontstaan van jouw gebruikersnaam

Mijn naam is Karel en ik kom uit Arnhem

54 likes

10 likes

:joy: :joy: …oh damn, heeft er iemand een doekje voor me? Beeldscherm zit vol koffie!

5 likes

Yep, exact wat ik al dacht.

1 like

Voorletters D.A.F. en ik ben heel klein en heb dunne polsjes dus vandaar Daffie…:sunglasses:

3 likes

Ahh, ik dacht dat je vroeger in een daffodil reed.

3 likes

Haha…had zomaar gekund. Ps wel in deze DAF…

image

6 likes

Ik had dat verhaal van die voorletters ook niet verwacht…

:sunglasses:

3 likes

:sunglasses:…wat dacht jij dan? :laughing:

1 like

Dat je een voorliefde voor slome eenden had ofzo. Je weet het nooit hè… :rofl: :wink:

1 like

Ah :laughing: Daffie de Slome Duikelaar…

Hahahaha :+1::joy:

1 like

Als James Bond-fan koos ik voor Spectre: de fictieve terroristische organisatie die voorkomt in de James Bondverhalen van Ian Fleming (en daarna films). :sunglasses:

5 likes

image

Leuk. Mijn neefje heeft laatst dat hele blok gekocht.

2 likes

Tsja, na 18 jaar langzaam sterven in Zeeland was ik dolblij dat ik weer in mijn geboortestad was teruggekeerd, toen schreef ik me in op het forum en moest een naam bedenken. Creativiteit is nooit mijn sterkste kant geweest.

8 likes

Begrijp je wel ! Maar ik ben toch wel er verknocht aan Zeeland.

2 likes

Peaceloveandpitbulls was een band die ik wel aardig vond, en heb zelf af en aan sinds 1989 ook de honden variant. Dacht dat het wel een prima alias zou zijn.
Jaren later dacht ik hier inmiddels iets anders over vandaar de afkorting PLP.:grimacing:

2 likes

Ik was drummer in een bandje en de zanger/gitarist noemde mij altijd “die houthakker”, ook omdat ik altijd snoeihard speelde en als we klaar waren lagen er weer genoeg splinters om mij heen van gesneuvelde stokken.
Helaas heeft hij er destijds voor gekozen zijn leven te beëindigen en blijft deze naam een beetje een eerbetoon en aandenken aan hem.

15 likes

Wij werden hiermee dus uitgelachen door Trabant bezitters tijdens onze bezoeken aan de DDR in de jaren 80.
Heerlijke nostalgie :grin:

Pa en ma voorin en ik plat op de achterbank om niet gezien te worden

3 likes

Vaak last van rode (ontstoken) ogen.:star_struck:

Tevens een van mijn favoriete strips.

3 likes