Het ontstaan van jouw gebruikersnaam

De naam van mijn Deense Dog is Bello

3 likes

Ik draag dagelijks schoenen. Dat vond ik een prima argument voor mijn username. Ik geloof dat ik @Jurk hiermee geïnspireerd heb.

19 likes

Ik ben stiekem een alien en ben op m’n Space Rover Turbo naar de aarde gekomen!

2 likes

Ik startte hier met de nickname Oscar2. Oscar is de naam van onze oudste kleinzoon. Toen kwam de tv-serie “Het geheime dagboek van Hendrik Groen”, met daarin de Sjors en Sjimmieclub “Omanido”. Oud, maar niet dood. Misschien iets te jong om mezelf als oud te bestempelen, maar door recente ervaringen met ouders en schoonouders in verzorgingstehuizen zodanig begeesterd, dat ik de naam Omanido heb gekozen om hiermee verder door het HF leven te gaan.

5 likes

Zo’n 11 jaar geleden verkocht ik via dit forum een horloge aan iemand die kennelijk niet ver van mij af woonde en overigens nog steeds forumlid is. Begint met een K en eindigt op een G :smile: We zijn het er nog steeds niet over eens of het horloge veel te duur was of veel te goedkoop. (Ik ga uit van het laatste :rofl: ) Inmiddels zijn er drie kids bij de koper en door ons zeer regelmatige contact heb ik de Eretitel HorlogeOpa van de kinderen gekregen. Mijn Horloge-kleinkinderen dus :heart_eyes:

8 likes

De auto waar ik van droomde hem ooit te bezitten… :wink:

Ik was eens lang geleden in een ondergrondse parking en hoorde een auto starten, het geluid deed me kippenvel krijgen, ik keek en het was een BMW X6 M en toen dacht ik, ooit misschien, wie weet…

Maar wat als ik een MB AMG koop? Kan ik dan nog wel hier op HF komen met de oude nickname? :sunglasses:

2 likes

The Hague Dragons was het drakenboot clubje uit mijn stad waar ik vele jaren met veel plezier, en succes, heb gepeddeld. Ze bestaan helaas niet meer.

5 likes

Lang lang geleden had ik een username nodig voor alle internet-dingen als email, games, forums en dan natuurlijk het liefst iets dat niet meteen bezet is. Combineer dat met een intresse in aparte plekken op aarde en ik kwam hier terecht:

andamanen

3 likes

Foto is niet heel duidelijk, maar is het van de Andaman zee in de buurt Thailand?

Jep. In het Nederlands heet de eilandengroep: “De Andamanen”

4 likes

Smartass, Candides had ook prima gekund dus :joy:

Ik ging met de Dafofodil van de buren naar zwemles. Ijskoud buitenbad, toen er nog kerels gekweekt werden.

3 likes

Waar komt jouw naam vandaan Marijn?

Lempke, Limburgs voor lampje, lijkt wat op het begin mijn achternaam.
25 jaar geleden bedacht door een collega, altijd gehouden, nu nog spreken (oud)collega’s mij zo aan.

6 likes

Truttenschudder met jarretels noemden ze die dingen volgens mij

1 like

Alphons is de naam van mijn vader.

2 likes

Nope nope nope echt niet.

Jij hebt een Fiat Coupé?
Ooooh die wilde ik vroeger ook zo graag een. Ben eind jaren 90 nog naar eentje gaan kijken, maar ik mocht geen proefrit maken van de garagehouder. Nooit voor een auto gaan kijken in Apeldoorn of Rotterdam. Bij voorkeur in Brabant of Limburg.

Uiteindelijk kreeg ik een baan met een leaseauto en ging ik een Megane Coupé rijden.
De rest van mijn tranentrekkende autoverhaal, culminerend in de Alfa GT, kun je lezen in het Wat voor auto heb jij topic.

2 likes

Die van mij is simpel, vinwat is een samenraapsel van de eerste drie letters van vintage en het tweede gedeelte is uit het wood watches de eerste drie letters. Tja Hoe kom je erop.
Omdat ik in veel topics waar ik wel eens wat schrijf het over onderdelen uit mijn laatje heb, wordt wel eens een verwarring gemaakt en krijg ik te horen dat ik mijn naam moet aanpassen naar vindwat.
Maar ik ben tevreden met mijn nickname vinwat.

7 likes

Dacht voor nu dit @anon50762135EV
Ogenbliksfotografie is een wijze van fotograferen waarin een persoon of personen onvoorbereid in een bepaalde situatie op de foto wordt gezet. Betreffende krijgt geen gelegenheid te gaan poseren. De bedoeling is spontaniteit. Het is de techniek om één ogenblik in het leven te bevriezen. In het Engels is zo’n snapshot ook wel bekend als candid-fotografie.
Hoe kan je het mis hebben :joy::joy:

Zelf ff snel een gebruikers naam aangemaakt om wat te kopen. Had niet verwacht dat ik zou blijven hangen. Anders had ik wel wat anders bedacht, denk ik…

2 likes