Het ontstaan van jouw gebruikersnaam

Niks met Canon te maken dus :wink:

1 like

Micjam:::::: Mic (key) was de kat, enne jam (es) was de hond, was gewoon makkelijkste onthouden.

2 likes

Santa sangre is een van mn favoriete films. Los van dat mn bloed heilig is natuurlijk.

2 likes

Bijzonder. Bij mij is ‘t blauw…

Just Alco… last name S.

1 like

Leuk! Ik duik graag in de Andaman zee… :wink:

3 likes

De dekmantel van Heisenberg uit Breaking Bad.

10 likes

Lang geleden deze bijnaam gekregen op mijn werk.
Silvester was toen net met een film op het witte doek te zien.

2 likes

Bertus is de bijnaam van mijn grootvader.
Bertus was bezet, dus bertus1

2 likes

Ben ooit begonnen met werken als weekendhulp in een kledingwinkel. Mijn personeelsnummer daar was 551. Dat moest je bij iedere verkoop intoetsen. Ik verkocht als een malle, dus toetste me suf. Dat nummer is altijd bij me gebleven.

6 likes

Haha!

5 likes

DragonLord12" was al bezet

3 likes

Ik heet gewoon zo…alleen dan met een spacie tussen Pieter en Smits

1 like

Het is een naam die ik ook op andere fora gebruik. Eigenlijk was het eerst Waldorf (van Waldorf en Statler, de twee oude muppets op het balkon die op alles en iedereen commentaar geven), maar iemand verbasterde het tot Dorfmeister (van Kruder en Dorfmeister) en dat is blijven plakken.

3 likes

GBJ is mijn voornaam afgekort. Ik heb nog even getwijfeld over een van de vele bijnamen die ik in de loop van het leven verzameld heb (oa Knijert, Graif, dr Lama) , maar besloot gewoon saai te zijn…

2 likes

Inderdaad, een 16v turbo uit '96. Gekocht in 2002 en een jaar of zes als dagelijkse auto gebruikt; daarna met problemen aan de cilinderkop aan de kant gezet. Een paar jaar terug samen met m’n pa de motor uit elkaar getrokken, aan de praat gemaakt en gelijk een beetje gekieteld. Sindsdien staat hij als mooiweerauto in de garage. :sunglasses:

Zal je autoverhaal eens lezen.

1 like

Wel leuk dat je de grootste man van Hill Street Blues als avatar kiest :slightly_smiling_face:

1 like

:grinning: Heel goed :+1:

Hiltemann?

2 likes

:poop:Welke nitwit past de topic titel zojuist aan naar ‘weg hiermee’? :thinking: