Het Overbewerkte Horlogeplaatjes Topic

Herken je dat?:

Je hebt een mooie foto gemaakt van je horloge om te plaatsen op het forum. Je inspecteert je foto en bent toch niet helemaal tevreden. Om het plaatje wat te verfraaien bewerk je het wat, maar 15 minuten heb jij je flink laten meeslepen in het bewerk programma en komt er een flink opgedoft eindproduct uit.
Zo opgedoft dat het geen realistisch beeld geeft van je horloge, maar wel een mooi sfeerplaatje is geworden.

Je besluit om het maar niet (of wel) te plaatsen op het forum en slaat het op in je gallerij naast alle andere flink onder handen genomen horlogekiekjes.

Al deze opgefleurde, opgedofte, opgesmukte en opgemaakte foto’s zijn welkom in dit topic!
Mooi of lelijk, zwart-wit of kleur, vaag of scherp, herkenbaar of niet, stijlvol of stijlloos, over the top of nog gekker, alle goed bewerkte foto’s mogen hierheen!

Een verhaaltje erbij is altijd goed, enkel een afbeelding is ook dikke prima :camera_flash:

Eens zien wat voor creatieve plaatjes uit ieders kunstgalerij tevoorschijn komt! :art:

2 likes

Om af te trappen :point_down:

3 likes

@Dentista kom er maar in.

Aardig woke geworden😂

1 like

Citizen.

Seiko Samurai:

5 likes

Ik mis hier iets geloof ik :sweat_smile:

Die zijn goed bewerkt! Ik moest 3 keer kijken om ze te herkennen :smile:

Al dat rose enzo🤣

1 like

Dat was niet de insteek, woke ken ik alleen van het wakker worden in de ochtend bij het gerinkel van de wekker :joy:

Woke paus🤔

12 likes

Nooit gedacht dat ik zoiets samen in 1 zin (of foto) zou zien :flushed:

:rofl::rofl::rofl::rofl:

1 like

Hier een foto van m’n Seadweller.
Enkel het contrast en de scherpte wat bijgesteld.

18 likes

Wauw, die scherpte en contrast functies nemen hun artistieke vrijheid wel zeg :rofl:

1 like

Nee, ik herken dit niet. Maar succes iedereen.

1 like

:ok_hand: :rofl:

Vrij veel schuifjes onhoog ben ik bang…:grimacing:

2 likes

Nee, herken dit niet al zou het met mijn foto’s best een must zijn. Alleen geen idee hoe dat werkt.

1 like