Het overwegen waard?

Eigenlijk wil je gewoon zo’n JLC hebben anders zet je die er niet bij.
In vergelijk daarmee zijn die eerste vier gewoon dingen die je niet wil hebben maar je wil gewoon een aantal horloges hebben. Niet doen gewoon doorsparen voor wat je echt wilt hebben.
Als je graag een Jaguar wilt hebben ga je toch niet eerst vier Lada’s kopen.

ik denk dat het het slimste is om door te sparen, hoewel daar nog wel een jaartjes of 2 a 3 overheen gaat…

Ik zou er wel gewoon 1 kopen hoor en wel deze : spitfire chronograaf kost 285 euro, ik mag toch aannemen als je dat bedrag uitgeef dat niet heel je spaarsaldo op is . Af en toe moet je gewoon ff een impulsaankoop doen om je honger te stillen, als je dat niet doet blijft het toch maar kriebelen.
Heb ik ook , ik spaar nu voor een Omega of een Rolex maar koop af en toe een leuk klokkie tussendoor en dat hoeft helemaal niet duur te zijn.

Groet Peter

En dan zou ik voor die zwarte uitvoering gaan, met de witte sub-dials.

Ruud

tiny ve Schreef:

Eigenlijk wil je gewoon zo’n JLC hebben anders zet
je die er niet bij.
In vergelijk daarmee zijn die eerste vier gewoon
dingen die je niet wil hebben maar je wil gewoon
een aantal horloges hebben. Niet doen gewoon
doorsparen voor wat je echt wilt hebben.
Als je graag een Jaguar wilt hebben ga je toch
niet eerst vier Lada’s kopen.

Helemaal juist verwoord. Het geld dat je uit zou geven aan die 4 lada’s krijg je echt niet meer terug als je die weer wilt verkopen, kortom, geld weggegooit. Geld kan je dus beter bij je spaargeld voor de Jaguar/Bentley leggen. :smiley:

En misschien een brutale vraag, maar waarom denk je er zo lang over te sparen?

huur appartement, collegegeld, verzekering, telefoon, soms reisgeld…daarnaast sparen voor bruiloft. En dat alles van een kleine bijdrage van de IBG met zoveel mogelijk bijbaan. Op dit moment kan het niet veel harder gaan.

Heu… die vergelijking is toch een beetje scheef? De Jaguar neem je nl. tot aan (komt niet verder dan) het hek, daarna ga je met 1 v.d. Lada’s verder.

Heb jij een oprijlaan met hek, Masterfan? :wink:

ik woon aan een gallerij met railing!

tip --> zet de reserve de marche op de lijst van huwelijkskado’s voor jullie
jouw aanstaande kan dan altijd meegenieten van dit wonderschoon klokje
incl de juiste tijd!

lijkt me een strak plan! denk dat mijn " verloofde" dat niet zal waarderen, aangezien de 200 euro al veel te veel vind voor een horloge…:frowning:

misschien ergens een onverwachte maar wel rijk suikeroompje of tante met voor jouw aanstaande
het nieuwste stoomstrijkijzer en voor jouw inderdaad dat goedkope JLC klokje.

Ciao

De eerste vier zitten niet in dezelfde klasse als de JLC’s. Tuurlijk wil je een JLC. Iedere liefhebber wil dat. Ik heb het geluk dat ik er zelf een bezit (een Master Control, 40 mm) en geniet er elke dag van. Doorsparen!!!

Deze vind ik zelf ook mooi misschien i.p.v. de Magellano :

Of deze :

Groet Peter

Inderdaad ook een mooi horloge en in ieder geval goedkoper dan een Zeno. Kwaliteit is ook wat minder.

Met die kwaliteit valt het reuze mee hoor.

Arjay

Dat klopt, niets mis mee.

Peter, vraagje: waar op internet vindt ik deze horloges? (webwinkel…o.i.d.) Zien er mooi uit.

Kan je hier vinden :
http://www.poljot24.de/en/index.html

Groet Peter