De laatste regel zal de boosdoener zijn (in vele opzichten)…
Huh? Snap het ook niet.
Idem why?
Kan alleen bedenken dat Filipucci een vinger in de pap heeft en niet blij is dat hij als duurder dan anderen wordt bestempeld. Overig zie ik ook geen verkeerde boodschap…
Moeten dan wel meerdere personen hetzelfde gedacht hebben want 1x flaggen heeft geen impact op een post.
@flaggers…waarom flaggen jullie dit
Ben meerdere malen bij zowel Filipucci als Burger geweest en ook contact gehad ,maar Burger ga ik nooit meer heen want ik vind dat hij zelf denkt dat tie meer dan geweldig is met zijn horloge winkel en Filipucci daar integen vond ik juist heel correct en zeer prettig door geholpen .
Grappig, ik heb het precies andersom. Misschien had de eigenaar van filipucci een slechte dag, ben er slechts een keer langs geweest en daarna nooit meer (ja, dat doet een slechte ervaring met een potentiele klant).
Om op de topicvraag te reageren: Gewoon eerlijk zijn als je binnenkomt en beleefd vragen of je een aantal horloges mag bekijken. En later als ze geshowed worden vragen of je ze mag passen. Beleefdheid en eerlijkheid word altijd door iedereen geapprecieerd. Het grotendeel van de kopers zal eerst komen kijken & passen voordat je overgaat naar de aankoop van zoiets.

Hoi @Spoon1
Ik ben er weer en was niet geflagged gelukkig Er was een communicatiestoornis en die is gelukkig vandaag opgelost
Hoi @Sammie !
Ik ben er nog hoor Er was een- inmiddels gelukkig opgeloste- communicatiestoornis gaande.
Overigens was mijn post inzake de heer Filipucci positief gesteld- ik ben ook tevreden klant van hem- en geen reden voor de communicatiestoornis
Fijne dag!
Ik ben zo eens een garage binnen gestapt voor 4 nieuwe banden en ik kwam met een nieuwe auto naar buiten
Maar om ter zake te komen, ik kocht op 24 december een Rolex bij Steiner in Maastricht. Awel, super vriendelijk en professionele aanpak. Was het om gewoon te bekijken en passen, was dit absoluut geen probleem geweest! Een echte aanrader!
Hoi @tompj
Ik ben er weer en was niet geflagged gelukkig Er was een communicatiestoornis gaande en die is gelukkig vandaag opgelost
Hoi @GhentWatch
Ik ben er weer en was niet geflagged gelukkig Er was een communicatiestoornis gaande en die is gelukkig vandaag opgelost