Het perfecte nachthorloge

weet niet hoe het bij jullie is
maar op oudere leeftijd wordt je in de nacht nog wel eens wakker
en waar is de wekker waar je kan kijken hoelaat het is … ergens waar je hem niet kan vinden
ben al jaren fan van timex en heb er inmiddels een aardig aantal
kocht deze op marktplaats en vind hem super
puur door het ingebouwde licht
zelfs met mijn kippen ogen zonder bril is het te lezen
komt er een tijd dat ik dit niet meer leest neem ik een blinde horloge
wat is jullie ervaring met horloges in de nacht hoor het wel

30 likes

Thuis gewoon dit

Op vakantie gaat deze mee. Die lume is de hele nacht duidelijk te zien :metal:

11 likes

ok heb echt wel een paar horloges maar na een paar uur zie ik echt helemaal niets meer
kan komen door dat ik slaap
maar doen het echt niet de hele nacht bij mij iedergeval

1 like

Ik herken het probleem, maar Seiko’s, Citizens, Orients dus zeg maar de Japanse horloges doen het goed. Natuurlijk zijn er ook dure horloges die lange lume hebben zoals de Rolex, enz maar dat is niet voor iedereen weggelegd :+1:.

Welke Timex heb jij, ref.nummer?

1 like

905 kan dat kloppen ( ben niet zo met nummers)

1 like

De Indiglo serie heeft dit min of meer ook. Heb er nog een ein de herstelbox liggen

Hier meerdere horloges voor mijn nachtdiensten…deze op het moment de favoriet…heb ook diverse timexen en casio’s :ok_hand:t2:

4 likes

Dat is het type uurwerk die ze in verschillende modellen hebben, op de achterkant van je horloge staat het referentie nummer, even het loepje erbij en je ziet het :wink:

Ik heb al vele jaren een wekker, die de tijd op het plafond projecteert. Ideaal. Als je er eenmaal een hebt gehad…

12 likes

mooi

1 like

Ja heb ik, nergens meer terug te vinden. Assie stoorde zich eraan, dus die heeft hem opgeborgen en geloof mij, als zij iets opbergt vindt je het nooit meer terug :wink:

8 likes

Die heb ik ook al jaren.

1 like

dat is echt kl… hi hi

1 like

Deze…

Of deze…

Of toch deze…

6 likes

Heel eerlijk? Ik kijk op m’n telefoon. M’n horloge ligt op het tapijt, naast m’n nachtkastje. Zodat het niet op de grond kan vallen (ervaring mee, helaas). En m’n telefoon gebruik ik als wekker. Dus ligt altijd binnen handbereik.

Overigens, @silverseven, zitten er op uw telefoon geen leestekens en hoofdletters? :wink:

4 likes

mooie foto’s top

Heel graag en dan voor de prijs van een Timex, tis alleen voor de nacht he :wink:

1 like

Voor de nachtbraker…:wink:

1 like

ja natuurlijk alleen voor de nacht geen timex overdag om me pols
wat moeten de buren niet denken ( geintje)

1 like

Haha, tja ze weten niet beter dan dat ik een patser ben :rofl: