Het perfecte nachthorloge

Doe ik ook altijd, maar het ene horloge houdt weer langer de lume vast dan een andere. Maar niemand die het ref. weet van @silverseven zijn Timex.
O ja silverseven nog gelukt foto van de achterkant?

1 like

Mijn horloges slapen snachts, ik weet hoe laat het is als onze baby begint te pruttelen :laughing:

2 likes

Volgens mij is het de Timex Indiglo ref. T41771 klopt dat Timex liefhebbers?

1 like

Tritium voor nachtwerk > lume. Marathon GSAR:

7 likes

als jij het zegt maar waar moet ik dat kunnen vinden op de horloges ( binnen kant misschien ?

Klopt, de blauwe cijfers op de Vario zijn dan als zodanig niet meer te ontcijferen ( badum tsss ) maar de groene lume blijft goed af te lezen.

1 like

Dit voor ‘s nachts en tijdens het sporten.

Geeft ook vooral genoeg licht om in het donker de weg naar de WC te vinden.

1 like

Google lens is je grote vriend :wink:

Ben ik nu kippig? Of zie ik idd geen wijzers op de lumeshot? :roll_eyes:

Mijn nacht opstelling. Dit horloge standaard zelf in elkaar geflanst.:grimacing:

5 likes

Leuke vraag. Ik gebruik mijn horloge elke nacht en ochtend, mijn kinderen slapen nog niet elke nacht door.
Ik heb 2 horloges die genoeg lume hebben om tegen de ochtend nog leesbaar te zijn:

Natuurlijk werkt de f-91W ook prima met lichtje:

Omdat ik 's nachts minstens even graag een horloge draag als overdag staan deze ook op mijn verlanglijstje:

1 like

Zonder twijfel de Tudor Pelagos 25500tn (two line) waarbij je nog een extra lumen hebt bij de 3 (deze is weg bij de nieuwere versie). Extra bijzonder zijn de lumen in de bezel. :heart_eyes:

Plaatje voor de sfeer:

6 likes

Gewoon een Luminox kopen, heb je tritium lume die altijd werkt.

1 like

Na een jaar of 10 tot 15 nog voor de helft.
Daarna wordt het minder.
Maar, nieuw een lumetopper.

Leuk, daar heb ik nog noiit over nagedacht :thinking:.
In het weekend heb ik in ieder geval geen wekker nodig, dan roept men zoontje van 4 door de babyfoon: papa?papa?:blush:.
Alleen zoals vandaag om 5u30 is dat iets minder :yum:.

1 like

2 likes

Ik draag ook altijd zo’n Timex, 's nachts. Kan ik zien hoeveel uur iknog mag slapen.

1 like

Daarom ben ik zo’n fan van fully lumed dials :grin:

2 likes

erg mooi lijk me top in de nacht