Doe ik ook altijd, maar het ene horloge houdt weer langer de lume vast dan een andere. Maar niemand die het ref. weet van @silverseven zijn Timex.
O ja silverseven nog gelukt foto van de achterkant?
Mijn horloges slapen snachts, ik weet hoe laat het is als onze baby begint te pruttelen
Volgens mij is het de Timex Indiglo ref. T41771 klopt dat Timex liefhebbers?
als jij het zegt maar waar moet ik dat kunnen vinden op de horloges ( binnen kant misschien ?
Klopt, de blauwe cijfers op de Vario zijn dan als zodanig niet meer te ontcijferen ( badum tsss ) maar de groene lume blijft goed af te lezen.
Dit voor ‘s nachts en tijdens het sporten.
Geeft ook vooral genoeg licht om in het donker de weg naar de WC te vinden.
Google lens is je grote vriend
Ben ik nu kippig? Of zie ik idd geen wijzers op de lumeshot?
Leuke vraag. Ik gebruik mijn horloge elke nacht en ochtend, mijn kinderen slapen nog niet elke nacht door.
Ik heb 2 horloges die genoeg lume hebben om tegen de ochtend nog leesbaar te zijn:
Natuurlijk werkt de f-91W ook prima met lichtje:
Omdat ik 's nachts minstens even graag een horloge draag als overdag staan deze ook op mijn verlanglijstje:
Zonder twijfel de Tudor Pelagos 25500tn (two line) waarbij je nog een extra lumen hebt bij de 3 (deze is weg bij de nieuwere versie). Extra bijzonder zijn de lumen in de bezel.
Plaatje voor de sfeer:
Gewoon een Luminox kopen, heb je tritium lume die altijd werkt.
Na een jaar of 10 tot 15 nog voor de helft.
Daarna wordt het minder.
Maar, nieuw een lumetopper.
Leuk, daar heb ik nog noiit over nagedacht .
In het weekend heb ik in ieder geval geen wekker nodig, dan roept men zoontje van 4 door de babyfoon: papa?papa?.
Alleen zoals vandaag om 5u30 is dat iets minder .
Ik draag ook altijd zo’n Timex, 's nachts. Kan ik zien hoeveel uur iknog mag slapen.
erg mooi lijk me top in de nacht