Het perfecte plaatje

Ken je dat? Je vindt dat je nog even een foto moet maken van je horloge. Voor het forum, Instagram of een ander social media platform. En op het moment dat je de foto wil maken, krijg je een briljante ingeving. Wat nou als het lukt om …? Moet wel op de seconde precies dus best wel lastig :thinking:. We gaan ervoor. Als het lukt dan zou het wel een hele bijzondere foto zijn. Wie weet, het perfecte plaatje?

Met nog 25 seconden te gaan, begint de spanning op te lopen. Nu ff geen kramp in mijn vinger krijgen of het toestel bewegen. Het moet er in een keer goed op staan. Daar komt ie. Nu!

Voor de zekerheid toch maar 3 foto’s achter elkaar gemaakt. Nu gaat het er om spannen. Is het gelukt?

Jazeker! Ik presenteer u het PERECTE plaatje :grinning:.

Perfectly aligned hands!

Wat is jullie perfecte plaatje? Please show!

21 likes

Ik vind het wel eens leuk om iets van de omgeving in een foto te verwerken…

… want eerlijk gezegd kunnen al die horloges mij over het algemeen gestolen worden. :smile:

11 likes

Waar woon je, onder welke mat leg je altijd de sleutel en wanneer zijn jullie er niet? Graag een PB-tje.
O ja, maak het me niet te moeilijk en leg de sleutel van je kluis op de eettafel.

Jouw vriend Omanido for ever

3 likes

Ik vind deze wel geinig, al was het alleen al maar omdat ik als een malloot bezig was om mn horloge aan een paar takjes op te hangen terwijl meerdere mensen me aankeken alsof ik compleet gestoord was :joy:

8 likes

Nu wij dan toch bezig zijn…

Ja, zulke foto’s vind ik leuk. Ik ben benieuwd of er straks nog foto’s met een mooi uitzicht voorbijkomen. Daar zou ik er wel meer van willen zien!

:smirk:

3 likes

Ah yes #stackedhands

Ik zat er een seconde naast laatst :grin:

11 likes

Ouch :sweat_smile:

1 like

3 likes

Vind deze wel aardig :sunglasses:

6 likes

En dan vergrendelt je telefoon vanwege te lange inactiviteit :rofl:

5 likes

@Ronald jij hebt toch van die plaatjes van je DD in een boom? Die vond ik wel mooi

1 like

U roept wij draaien.

4 likes

All hands (6) up:


:blush:

5 likes

Nou, die laatste is wel ok :slightly_smiling_face:

11 likes

Bij die laatste zit een er een veegje op het saffier…

3 likes

:crazy_face::joy::stuck_out_tongue_closed_eyes::joy:

1 like

Gaaf bandje, waar heb je die vandaan? :wink:

1 like

:grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

2 likes

Molequin :wink:

1 like