Het perfecte vrijetijdshorloge

Het is duidelijk een vermindering van de kolomdruk. Een druktest tot 10 bar (100m ipv de 1220m op de plaat) heeft ‘ie met vlag en wimpel gehaald maar ik verwacht niet dieper te komen dan 18 meter.
Ik denk overigens dat ik je punt wel begrijp, maar ik heb het horloge in alle eerlijkheid vooral gekocht om esthetische redenen; duiken doe ik met een citizen…

1 like

Goed gevonden! Ik heb trouwens ook nog zo’n 116710 deksel liggen, maar geen 116600 (meer)… :wink:

1 like

Had ik kennelijk toch een ‘gezocht-topic’ aan moeten maken. Jammer!

1 like

Verwacht je ook niet dat iemand die hier heeft liggen hè. Zou ik ook niet aan gedacht hebben.

De mijne komt ook van een dweller, die had ik gekocht en ik kwam er thuis ineens achter dat er geen tekst op het achterdeksel stond. Beetje verbaasd ben ik toen naar een bevriende horlogemaker gereden die een dweller deksel had liggen. Terug naar origineel. Vond ik zelf toch prettiger, ben niet zo van de mods. :wink:

1 like

Kan ik me ook goed voorstellen. Gelukkig heb ik alles nog om ‘m weer helemaal in originele staat terug te brengen. Maar ik denk dat de kans dat dat gaat gebeuren heel erg klein is: ik ben als een kind zo blij met deze mod en horloges uit de collectie verkopen is ook niet mijn sterkste punt.