Het perfecte zomer horloge

18 likes

Nee hoor, je betaald toch juist de hoofdprijs ervoor dat hij die kwaliteiten heeft😅. Als je met een Porsche 911 op snelheid bochtenwerk gaat doen komt het ook goed toch😁

1 like

Bij voorkeur op rubber of titanium, meestal een duiker:

5 likes

Wauw!!

1 like

Felle kleurtjes en rubber.
En eventueel naar leer te wisselen als het nodig is

15 likes

Zelf het prettigst met stalen band, rubber leer of textiel vind ik wat minder.

3 likes

Jaren geleden iemand gesproken die de zee in liep met een Rolex Submariner en terug kwam zonder. vandaar mijn angst. :see_no_evil:

1 like

Aramar Walrus op oranje band❤️

9 likes

Vakantiehorloge, of voor op een terras in de zon? Een niet al te kostbaar horloge met een stalen of rubberen band en een lekker felle kleur.

1 like

Jaaa maar toen hadden die dingen de kwaliteit van een lorus :rofl: nee serieus, ik check t wel natuurlijk, maar het blijven gebruiksvoorwerpen. Natuurlijk zou ik met een Lange&Sohne niet het strand opgaan (ik wou dat die luxe had :sweat_smile:) maar een sub moet zwemmen!!! :heart_eyes: mijn neefje heeft ook een sub 16613, die draagt hem alleen savonds op de bank als niemand kijkt… dat is een uiterste natuurlijk, maar dat is een kwelling, het idee al :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Uit mijn huidige collectie de Speedmaster. Lichte kleur, nato band niet te zwaar en warm, heb meteen zin in een corona en voetjes in het zand.

5 likes

Zomers wit :sun_with_face:

19 likes

Draag deze vaak op en in het water en tijdens hete dagen :sunglasses: Fijne rubber band, goed waterdicht, kan tegen 'n stootje, solar, vind 'm er leuk uitzien en als er iets mee gebeurt, dan lig ik daar ook niet wakker van. :wink:

image

1 like

Geweldig horloge, maar bij een zomerhorloge stel ik me een horloge voor waarmee ik ook zonder bedenkingen het zwembad in kan duiken. En dat zou ik met mijn Speedmaster nooit doen :slight_smile:

1 like

Beide echt prachtig! De witte dial op de seamaster icm witte rubber band is echt fantastisch!

Hij is waterdicht en de NATO overleefd dat prima :blush:.


U roept zomers

9 likes

Eens met deze wijze man. Merk en model “Squale Onda Azzuro” klinkt al zomers toch? Letterlijk vertaald uit het Italiaans “Haai Blauwe Golf” :shark: :ocean:.

En deze :point_down: is ook best zomers vind ik.

18 likes

7 likes

Hmm, is er dan zoveel veranderd aan de wegligging tov vroeger?

1 like