Het perfecte zomer horloge

Even een discussie starten op de vroege ochtend ! :wink:
Wat vinden jullie nou het perfecte zomerse horloge ? En is dat voor jullie op een leren, of juist op een stalen band ?
Ik heb de persoonlijke voorkeur om in de zomer een horloge met een wat fellere/ lichtere dial te dragen op een leren band ! Ik hoor graag jullie meningen en voorkeuren hierover , groetjes

P.S. ik refereer ook een klein beetje naar wat foto’s zodat ik misschien op een leuk ideetje word gebracht :wink:

4 likes



Voor mij een duiker op een rubber band, zoals m’n Invicta :slight_smile: :heart_eyes:

5 likes

Perfecte zomer horloge is een liefst aanwezige knaller die bijna overal uit den voeten kan.
In je korte broek aan het water of casual flanerend op het terras.

Rubber , staal mag beide.
Leer erop als je uit eten gaat vind ik helemaal OK.

7 likes

:sunglasses:

25 likes

Al meerdere topics over gemaakt. Oa. Zomer only, show hier je zomerklok

2 likes

Perfecte horloge om mee in de zomer buiten te zijn? Look no further.

34 likes

Titanium en Erika MN strap!!! :sunglasses:

10 likes

8 likes


Op staal of rubber, beide erg mooi!

10 likes

Een zomerse allrounder. Kan tegen een stootje, waterdicht voor het geval je het zwembad / zee in duikt. En een frisse look natuurlijk.

2 likes

Zeker mee eens, hij is geweldig.

6 likes

In de zomer niet op leer, door het zweten verkleurd dit en gaat stinken. Staal is beter maar een lichte stoffen bandje draagt nog het beste op warme dagen. Verlucht goed en makkelijk te wassen.

4 likes

Dit wordt mijn nieuwe zomerhorloge.
Draagt heerlijk op zowel rubber als nato.

9 likes

:sunny:

19 likes

Zomers? U vraagt wij draaien.

15 likes

Deze. Misschien wel het perfecte horloge voor mij :fire:

17 likes

Het ideale zomerhorloge, staal of rubber en voldoende ATM om van je yacht af te springen😉. Schroefkroon hoeft niet altijd, maar voelt wel erg fijn als het erop zit!

8 likes

11 likes

Niet bang dat die opeens van je pols is terwijl je de oceaan in springt? :grimacing: Zou toch een beetje mijn angst zijn. :sweat_smile:

1 like

Top 3: doxa, squale, oranje monster