Het PloProf loopje Cartoon

Dit is goud !

2 likes

Nu zag ik hem ook erbij lopen.
Dus hier is mijn zoontje met zijn gangsta PloProf loopje

14 likes

Het bekt wel lekker, “ploprofloopje”.

Ik kan er zo nog wel een aantal bedenken (vrij voor gebruik mocht iemand er nog iets moois bij willen tekenen :wink:):

• De Seiko shuffle
  • De Tag Heuer tap
  • De Cartier crawl
  • Het Patek Philippe pasje
  • De Wolbrook walk
  • Het Hamilton hupsje
  • De Sinn sprint
  • Het Omega ommetje
  • De Rolex run
  • De Audemars Piguet aanloop
  • De Tudor trappel
  • De Glashütte Original galop
  • Het Doxa drafje
  • Het Stowa stapje
  • Het Kuoe kuieren
  • Het Hanhart hollen
  • Het Meistersinger marcheren

Maar zonder gekkigheid, @myfriendscallmeKC knap gemaakt hoor! Leuk verhaal en mooie artistieke stukken. Een like van mij! :smile::+1:t2:

12 likes

Briljant weer! :joy:

1 like

Heel veel mensen weten niet hoe moeilijk het is om een goed PloProfloopje te ontwikkelen. Dit moet niet onderschat worden. Velen doen er jaren over om het onder de knie te krijgen. Dat er op nonchalante wijze gekozen wordt voor een skateboard als vervanging voor de PloProf bij een tekort aan PloProffen lijkt toevallig, of vanzelfsprekend, maar niets is minder waar.

Hier wordt een duidelijk voorbeeld gegeven van het begrip Sprezzatura. Aldus Wikipedia:

" Sprezzatura is een Italiaans begrip uit de renaissance dat lastig te vertalen is, maar in het Nederlands omschreven kan worden als “bestudeerde nonchalance”, “moeiteloze gratie” of “de schijn van moeiteloosheid”. In de zeventiende eeuw sprak men van “lossigheydt”. Het woord verwijst naar een houding – zowel letterlijk als figuurlijk – die aangeeft dat je niet tot het gewone volk behoort, maar deel uitmaakt van een elite die weet hoe het hoort."

Wat vaak bedoeld wordt met Sprezzatura is het doen lijken of iets moeiteloos gaat, terwijl er daadwerkelijk veel werk en energie achter schuil gaat.

Een jongen die met een skateboard al Ploproflopend nonchalant de supermarkt uitloopt met een volle zak snoep, is het toppunt van Sprezzatura.

Een ander iconisch figuur die dit tot een kunstvorm heeft verheven is Gianni Agnelli.

6 likes

Hahaha! Hier zie ik een dansende Turtle voor me!

Thx club PloProf member!
“We rock!”

Jij als OG club PloProf founder weet dat als geen ander. Hij heeft inderdaad veel coaching gehad van zijn liefdevolle vader. Én hij heeft mijn ninja DNA, waardoor zijn motorische controle fenomenaal is.

3 likes

Haha wel zo eentje met een Hawaii slinger om, Nike Air Max en een zweetband op zn hoofd hè?
Dat geeft m meer shuffle gehalte :thinking: :joy:

1 like

Hahaha! Nee, ik dacht eigenlijk aan één van de ninja turtles uit de scène van de film Ted, waar op ‘I think we’re alone now’ van Tiffany werd gedanst.

IMG_1465

1 like

Ah jij denkt in een andere richting, ik moest denken aan de Seiko Turtle :turtle:

Vindt die van jou leuker :joy: :+1:t2:

1 like

Op de pols zou die natuurlijk wel de Seiko Turtle dragen :turtle:

1 like

Spiderman hand, Star Wars letters, de slogan van Buzz Lightyear…
De echte nerds onder ons, (hoi), krijgen spontaan jeuk. Haha!

JlJpJXJ-uv3aXfQe2P1q-6yjq2ubU5t6J_FjUQbqVIE

kingbluprint

1 like

Gaaf gedaan haha. :+1:

1 like

Dat is natuurlijk wel gaaf, als je eigen verzonnen slang de Dikke Van Dale haalt. :+1:

2 likes

Is “Harry” nou een Derrick/Jiskefet referentie? Deep cuts hoor.

1 like

Keep’em coming die cartoons :+1:

1 like

Charlie de wijk kat begint ook al dominant één kant op leunen :sweat_smile:

Zeker een NA onderweg :partying_face:

6 likes

Tot in de Dikke Van Dale toe :saluting_face: man.

1 like

4 likes

5 likes

Wat een heerlijk topic weer! Wou dat ik zoveel tijd had als jou maar helaas…KEEP UP THE GOOD WORK!

Aan je creativiteit ligt het zeker niet! En door :sunglasses: