Het PloProf loopje Cartoon

Hoe het ooit was begonnen
Toen ik op de Speedmaster GTG @Sjiel ’s Ploprof 1200 voor het eerst om mijn pols deed, was ik zo verrast. Wat een enorm gewicht! En wat stond ie me goed! Ik was super enthousiast. De PloProf zat op de sharkmesh bracelet waar een gigantische clasp op zat. Hierdoor was het geheel extra zwaar…

Ik liet voor de grap mijn arm hangen vanwege het gewicht en grapte dat ik hier vanzelf zo een gangster loopje van zou krijgen. Eentje die een van mijn jeugd vrienden vroeger zo graag wilde. Omdat de coolste gasten op het schoolpleintje ieder zo hun eigen persoonlijke gangster loopje had. Ik deed op de Speedmaster GTG het loopje voor om het uit te beelden. Et voila, de term PloProf loopje was geboren.
IMG_9920

Vanaf toen ging deze slang term sneller als het licht rond op HF en belande het tot mijn verbazing zelfs in de Dikke Van Dale:

Het “PloProf loopje” (of “ploprofloopje”) verwijst naar een manier van lopen die stoutmoedig, zelfverzekerd en stijlvol is. Kenmerkend is dat hierbij dominant één kant op wordt geleund. In bijna alle gevallen naar links, daar de PloProf significant vaak op de linker pols wordt gedragen. Het is geen formele woordenboekterm, maar slang afkomstig uit de gangster horloge cultuur.

Vanochtend dacht ik; “Het PloProf loopje verdient een cartoon!”
Eentje die mijn liefde voor fotografie, horloges en tekenen combineert.

“This is the way!”

#clubploprof #ploprofloopje #thisistheway

ClubPloProf: @Syntaxx @TheCyclist @Hans61

:shield:
:hammer:
:flying_saucer:
:diving_mask:

En als ik overdag naar mijn pols kijk, dagdroom ik soms even

Dat ik in mijn Millenium PloProf Falcon vlieg

Met een big smile (genietend van mijn toekomstige lichtgevende geluidsinstallatie

82 likes

ClubPloProf: @MannetjeMar

Bewonderaars: @Jack-Flash @drh @Colnago

4 likes

Ik heb alvast mijn ludacris cd terug uit de kast gehaald, en oefen met restlood om de pols. :joy::+1:

8 likes

:rofl:

1 like

Hahahaha! Ik zie het al helemaal voor me. Midden in de huiskamer.

1 like

Hou je daar nu de web shooting pose? :wink:

1 like

De originele betekenis van deze hand sign = “Ik hou van je.” Dus Spider-Man spuit zijn liefde in het rond

2 likes

Wanneer men al PloProflopend bij de bezel relief button op het PloProf platform klimt, kan men alleen met de klok mee langs de bezel lopen richting de cockpit, daar de PloProf drager veelal naar links helt.

Tegen de klok in lopen zou de bezel van de Millenium falcon en uw eigen PloProf onnodig beschadigen.

Het moge dan ook duidelijk zijn dat zoals het cartoon mannetje loopt, the correct way is.

2 likes

“Sjiel has spoken.”

:running_man:t4:
:man_running:
:athletic_shoe:

Vroeger voor AH een ander ‘cartoon loopje’ gedaan

4 likes

Geweldig!!

Maar eh.
Heb je nou je ploprof afgedaan in de cabine?

1 like

Ingezoomd zien we:

• PloProf 1200 met oranje minutenwujzer
  • Op rubberen band
  • Hippe sneakers
  • Double denim (spijker overhemd + jeans)

14 likes

Thx!
In de cockpit? Ja, dan zit ik in mn PloProf.

4 likes

Yes. Duidelijk

Vind het rete cool

2 likes

Erg leuk om te horen! Hier ga ik van glimlachen.

1 like

Die toont wel de juiste feel inderdaad :sunglasses:

1 like

De schier oneindige manieren om te plezier te hebben van deze hobby zijn hiermee door jou uitstekend uitgebeeld :+1:

3 likes

Waar gebeurd verhaal: Om het mannetje (cartoon versie van mezelf) te kunnen tekenen, heb ik een paar keer het PloProf loopje in slowmotion gedaan en bekeken wat mijn lichaamshouding was, zodat ik het kon gaan tekenen :rofl: Mijn vrouw keek er niet van op. Maar mijn zoontje van 11 deed gelijk pogingen om het PloProf loopje uit te voeren. Na wat coaching van mijn kant, lukte het hem.

Toen kwam ik met een weddenschap. Als hij het PloProf loopje de hele tijd in de supermarkt vol zou houden, mocht hij snoep naar keuze uitkiezen. En hij rockte het PloProfloopje als een baas midden in de Plus.

Hahaha! Er zijn inderdaad heel veel opties. Alleen het sleutelen aan het uurwerk durf ik nog niet aan :sweat_smile:

12 likes

Een keurig staaltje verantwoord opvoeden.

4 likes

Geweldig :joy: Ik ben nogal visueel ingesteld en zie hem helemaal gangsta looen als een :b::a::a:S :sunglasses: er bestaat geen rode S :grimacing:

2 likes

Ja ja, ik neem het vaderschap heel serieus. Ik zie mezelf als zijn wijze Jedi master Obi-Wan Kenobi.

Hij had geen PloProf om, maar voor het gewicht had hij een skateboard onder zijn linker arm. En om hem als vader mentaal te ondersteunen deed ik het PloProf loopje vlak achter hem.

3 likes