Op forum adresje zoeken om te zien wat er mankeert en kijken war reparatie kost. Dan kiezen repareren of niet.
Tip: g-shock aanschaffen als bijtring en smijtding. (Plastic dan, niet de metalen versies )
Op forum adresje zoeken om te zien wat er mankeert en kijken war reparatie kost. Dan kiezen repareren of niet.
Tip: g-shock aanschaffen als bijtring en smijtding. (Plastic dan, niet de metalen versies )
Dank voor de antwoorden! Het is inderdaad de allereerste échte, en draag hem graag. Dus heb er best iets voor over om hem weer in ere te herstellen
Inmiddels ook een aanbod gekregen van een gewaardeerd forumlid om mij te helpen. Erg blij mee.
Gebruik maken van het aanbod van het forumlid en den kosten inhouden van haar zakgeld
Rotfl !
En dan gaat ze later met jou in discussie…” ja maar papa, heb je daar video beelden van ? “
Haha dat weet ze inderdaad nog niet
Nog even een mega diepe buiging voor @Mipnick die geheel belangeloos mijn Seiko heeft gerepareerd (nieuw uurwerk), heeft schoongemaakt en de band nog even heeft geborsteld in het proces. Als nieuw. Zo blij mee. Duizend maal dank
Tja bij luiers verschonen altijd een G-shock om natuurlijk en dan het liefst een Mudmaster.
Haha ja dat was een goede les
Klasse… dat is horlogeforum
Dankjewel! Mijn eerste horloge was ook een Sea Urchin en vond het vervelend om te horen dat die van Rutger kapot was. Klussen aan horloges is echt leuk om te doen, dus dan help ik graag😁
Voor wie het interessant vind👇🏻
De swap met op rechts het oude uurwerk dat rinkelde:
De sluiting gedaan, nu nog de band:
Even de kast netjes gepoetst en de bezel schoongemaakt:
En natuurlijk een fotootje met de twee Zee Egels :
Die is er goed op vooruit gegaan zeg!
zijn ze dan niet al zindelijk?
hahaha grappenmaker!
Ik geef mijn zoontje van 2 mijn G-shocks, weet je tenminste zeker dat er niks aan stuk kan!
kan prima, na 17 en 15 maanden hier, gewoon even schouders eronder
Ik heb 15 maanden voor het gemak even afgerond naar boven in mijn verhaal. Oh, en het zijn er twee. Dus als je tips hebt…