Het "rappersklokje" van Gregory van der Wiel

Rick, je hebt helemaal gelijk. Laat die gast lekker. En dat het hem naar de maatstaven van sommigen naar zn bol is gestegen, ik kan me best voorstellen met zo’n loon en als je dat rapperswereldje mooi vindt, je er naar gaat “kleden”.

hcptdg Schreef:

't zijn wel bepaalde kringen van BN ers of wat
daar voor door wil gaan. Zouden die nou echt
bewust gekozen hebben voor dit merk of is het
kopieergedrag van de welgestelden (nieuw geld)

Het laatste natuurlijk. Rolex is haar koppositie kwijt. :wink:

Bert1 Schreef:

Mooie klok, hoop geld.

Als rappers en voetballers met een gshock of Seiko
gaan lopen, gaat iedereen dan ook zaniken of wordt
er dan slechts hosanna en hoezee geroepen?

Wat een haat tegen rappers. :smiley: Het kan mij geen drol schelen wie wat draagt. Ik vind het wel grappig dat sommigen teleurgesteld zijn dat hun “prestigieuze” merk wordt gedragen door in hun ogen plebsfiguren.

Wat een bullshit allemaal.

Is er ook maar iemand van de eerdere posters die van der Wiel kent…?

Echt treurig hoe sommige mensen denken het recht te hebben over een ander te oordelen.

Mag in jullie ogen “dit soort mensen” het merk AP schaden, naar mijn bescheiden mening schaden jullie dit forum met het uitkramen van dit soort onzin…

I rest my case!

zeno Schreef:

Wat een bullshit allemaal.

Is er ook maar iemand van de eerdere posters die
van der Wiel kent…?

Echt treurig hoe sommige mensen denken het recht
te hebben over een ander te oordelen.

Mag in jullie ogen “dit soort mensen” het merk AP
schaden, naar mijn bescheiden mening schaden
jullie dit forum met het uitkramen van dit soort
onzin…

I rest my case!

Helemaal mee eens, en feitelijk precies wat ik eerder bedoelde.

dreski Schreef:

Bert1 Schreef:


Mooie klok, hoop geld.

Als rappers en voetballers met een gshock of
Seiko
gaan lopen, gaat iedereen dan ook zaniken of
wordt
er dan slechts hosanna en hoezee geroepen?

Wat een haat tegen rappers. :smiley: Het kan mij geen
drol schelen wie wat draagt. Ik vind het wel
grappig dat sommigen teleurgesteld zijn dat hun
"prestigieuze" merk wordt gedragen door in hun
ogen plebsfiguren.

Nee hoor, ik haal alleen de bovengenoemde groepen aan…

Ik vind de AP off-shore wel een top ontwerp. Als je het mij vraagt is het één van de weinige over-sized horloges die wel mooi in verhouding is. Afgezien van enkele uitvoeringen dan.

Ze doen maar.
Het is een jeugd cultuur waarin Merken en bedragen getoond worden als ware het oorlogskleuren. Ze zijn het aan hun stand verplicht om mee te doen. Ook een soort van uniformiteit.
En voor hem is 35000 niet zoveel.Ooi
Ik vindt bv dat de bicolor Rolex van Theo Jansen hem ook niet staat terwijl ik Giovanni van Bronkhorst met en Daytona wel smaakvol vindt en ik kan glimlachen als ik Jort Kelder zie met een Hanhart aan een Nato.
Smaak en originaliteit is niet te leren maar ik vindt het best wat ze doen.
Ik zie liever smaakvolle horloges maar daar zijn er eigenlijk niet veel van.

Welke bekende nederlander heeft een horloge doe bij hem past? Blijker moet ook geen witte Gshock gaan dragen, toch?

Maar als iemand een peperduur horloge heeft wat Steve McQueen gedragen heeft, of een of andere ruimtevaarder, dan is het wel oké? Om maar niet te spreken van James Bond, wat een fictief persoon is.

Ik ben ook niet van de rap, maar het is een belangrijke en volwaardige stroming in de popcultuur, en over smaak valt niet te twisten, dus ook niet over wie je helden zijn.

Vind het jammer hoe ze het brengen, maar ja iedereen is anders, als jij gaat zitten vertellen over dat een horloge een hoop geld kost, heb je dan dat horloge gekocht omdat je hem mooi vind? Of heb je hem dan gekocht om te kunnen vertellen dat ie heel duur is? ik vind ze gewoon patsen, en daar hou ik gewoon niet van.

Tja! Je kunt het van de een wel hebben en van de ander niet dat is zo grappig aan de hand van 1 berichtje.

Leuk :wink:

Die interviewer vraagt hem letterlijk hoe duur het klokkie was en hij geeft gewoon eerlijk antwoord.
Daar zit ook een stukje cultuurverschil tussen nederland en america. Daar word “bewonderd” dat je goed verdiend en je dure spullen aanschaft en er word geen probleem gemaakt van het feit dat je dat laat zien. In tegenstelling tot ons calvinistische kikkerlandje waar je meteen een patser bent.