Het "rappersklokje" van Gregory van der Wiel

Audemars Piquet van ongeveer €35.000

http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/3293199/2012/07/28/Van-der-Wiel-Ik-geef-elke-maand-geld-aan-mijn-ouders.dhtml

-1

Jammer voor het imago van AP, ook al mag iedereen kiezen en dragen wat zij wil;)

Persoonlijk ben ik groot fan van AP, tevens ruim aanwezig bij veel bekende Nederlanders (geen rappers). Herman, Winston, Peter R., Jeroen en René enz. enz.

't zijn wel bepaalde kringen van BN ers of wat daar voor door wil gaan. Zouden die nou echt bewust gekozen hebben voor dit merk of is het kopieergedrag van de welgestelden (nieuw geld)

hcptdg Schreef:

't zijn wel bepaalde kringen van BN ers of wat
daar voor door wil gaan. Zouden die nou echt
bewust gekozen hebben voor dit merk of is het
kopieergedrag van de welgestelden (nieuw geld)

Wat denk je…

Ik denk dat je hier de spijker op de kop slaat Hans.

hcptdg Schreef:

't zijn wel bepaalde kringen van BN ers of wat
daar voor door wil gaan. Zouden die nou echt
bewust gekozen hebben voor dit merk of is het
kopieergedrag van de welgestelden (nieuw geld)

Om nou trots te zijn op iets omdat rappers het ook om hebben?? daarnaast ben ik er niet zo van onder de indruk, ik zie liever een echte liefhebber die met zorg een mooie Seiko uitzoekt dan iemand die indruk wil maken met een horloge die “een rapper” ook heeft.

Er zijn zeker hele mooie AP horloges, maar deze gedrochten verpesten samen met het in zijn onder bekenden mensen het hele merk en merk beleving, het lijkt echt een patser merk te worden en dat is jammer vind ik.

floris Schreef:

Er zijn zeker hele mooie AP horloges, maar deze
gedrochten verpesten samen met het in zijn onder
bekenden mensen het hele merk en merk beleving,
het lijkt echt een patser merk te worden en dat is
jammer vind ik.

+1 en de kans dat dit op lange termijn AP eerder schaadt dan baat, lijkt me levensgroot aanwezig.

Persoonlijk denk ik dat vdWiel - of wie dan ook zich maar een dergelijk horloge kan veroorloven- het een biet kan schelen wat wij er van vinden.
Mensen die stealth Gshocks kopen identificeren zich misschien wel met een ‘spec-ops’ militair, de ander vind het gewoon een lekker robuust horloge.
Ieder z’n motivatie.

Wat een l.l

Mooie klok, hoop geld.

Als rappers en voetballers met een gshock of Seiko gaan lopen, gaat iedereen dan ook zaniken of wordt er dan slechts hosanna en hoezee geroepen?

Bert1 Schreef:

Mooie klok, hoop geld.

Als rappers en voetballers met een gshock of Seiko
gaan lopen, gaat iedereen dan ook zaniken of wordt
er dan slechts hosanna en hoezee geroepen?

Nikki Terpstra, wielrenner, loopt met een witte Gshock :~

wel meerderen lopen er met een g-shock… maar van der wiel, hoort eigenlijkk met een hublot te lopen niet? sponsor van ajax…

Wie zoekt even uit wat onze knuffelfighter Badhr Haribo draagt voor klokje :smiley:

hcptdg Schreef:

Wie zoekt even uit wat onze knuffelfighter Badhr
Haribo draagt voor klokje :smiley:

Het antwoord schijnt AP te zijn:

Maar dat zal je niet verbazen :)o

hcptdg Schreef:

Wie zoekt even uit wat onze knuffelfighter Badhr
Haribo draagt voor klokje :smiley:

lijkt ook wel op een AP Royal oak achtige klok…

qed… :d

hcptdg Schreef:

Wie zoekt even uit wat onze knuffelfighter Badhr
Haribo draagt voor klokje :smiley:

Haribo macht kinder froh :smiley:

Hij moet eens een keertje een ander beroep gaan kiezen want die snuiter raakt geen bal meer! Veel teveel babbels en te dikke patserhorloges.

Hi all. Ik ben nieuw op dit forum. Sinds kort geobsedeerd door horloges < $ 100 met een “verhaal”. Heb afgelopen drie maanden een Alpha, HMT en Getat aangeschaft. Nu ff on-topic. Ieder zijn ding toch? Als Van der Wiel een duur horloge aanschaft (hij kan het zich zeker en vast veroorloven) dan respect toch? Het zou mijn ding niet zijn maar als geld geen rol meer speelt krijgt iemand een andere beslissingstrategie.