Los uurwerk bedoel je?
Yuuuupppp
Inkoop was hij destijds iets van € 200 ex BTW. Let op: jaar geleden hè. ETA voert prijzen op dus ik verwacht dat deze Élaborée-versie al richting € 300 inkoop gaat. Alleen het uurwerk hè mensen.
Zeer fraaie collectie
Hele mooie collectie!
Special price for you my friend
Mooie groep klokjes hoor! De collectie mist alleen nog 1 type horloge
Maak me gek, welk type?
Yep. Een G-Shock. Gauw eentje halen.
Een Casio natuurlijk! Dan ben je helemaal compleet
Vind het serieus een mooie collectie en die Oris met die band spreekt me het meeste aan.
Mooie collectie!
Mooie collectie hoor!
Ik zie daar commercieel gebruik van een foto van mij. Mag ik effe vangen ???
Mag van mij. . Maar dan moet je wel bij de verkoper zijn
Jij bedoelt zeker de gratis door jou ter beschikking gestelde foto’s van de oplevering van de P1lot One, op Teuge Airport @monstert? Als ik die niet mag gebruiken, geef even een seintje. Dan haal ik ze eraf… jammer als het zo ver zou komen… maar dan begrijp ik het. Let me know.
Iedereen wil vast een graantje meepikken
er had een knipoog bij gemogen, want ik heb er verder niks mee, viel gewoon op. Formeel gezien bedoel ik inderdaad de door mij gratis aan HorlogeForum beschikbaar gestelde foto’s van de oplevering van de P1lotOne, op Teuge Airport. Kan me niet herinneren dat ze beschikbaar gesteld zijn voor commercieel gebruik door derden c.q. het bevorderen van de verkoop van de P1lot One. Ik hoef geen graantje mee te pikken, gaat om principe. Schering en inslag in de fotografie. Apple heeft eens zonder toestemming een foto als standaard background gebruikt zonder rechten. Zij liggen er niet wakker van, maar dat kostte ze wat
teveel azijn gehad vandaag @monstert? Ik heb je net via PB gevraagd om dit soort zaken even netjes via PB te melden. Dan kan ik fatsoenlijk met je overleggen. Nu nagel je mij aan de schandpaal. Thanks.
Eh… ik heb 1 scherm en zie 1 ding tegelijk. Crossing things. Ik zie de schandpaal niet eigenlijk. Heb ook geen azijn gehad.Tis maar een observatie, verder niks hoor