Het resultaat na veel flipperen

Ff de moderator uithangen: en back ON topic. Dank u wel.

1 like

mooi, hoor,
volgend jaar weer gewoon op vakantie?

2 likes

Hopen dan maar! Hoeveel mm is 'ie zonder kroon eigenlijk?

Gr Max

Wat een mooie collectie! Prachtige foto hoor.

Dat is inderdaad een mooie set.
Daar kan je volgens mij best tevreden mee zijn. :smile:

Groet,
Werner

Mooie collectie!!!

Mooie collectie. HF kan wel n nieuwe disclaimer gebruiken met minstens n waarschuwing vh horlogevirus, flipperkast, wisseling, etc :wink:

2 likes

Soort van Pellikaan in supersonische vogelvlucht !???
Of liever torpedogang?

Pff
 Wat een onzin
 Maar ok.

‘We zijn er weer’

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

7 likes

@superc: zie mijn eerder reactie richting @monstert. Dit is allemaal off-topic.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Goed. Eigenlijk vind ik het ongepast om dit en plein public te “bespreken”, maar goed. Als ik hiermee “wrevel” (afgunst?) kan wegnemen: why not.

Ik heb de P1lot One voor de prijs overgenomen, die er destijds voor betaald werd. Ook al is deze nu niet nieuw meer. Niemand verloor een cent. De waarde van de P1lot One overstijgt de aankoopprijs in mijn ogen. Ik heb - net als andere projectleden - belangeloos aan het project gewerkt. Nu kan ik zo’n exemplaar voor wat winst verkopen. Dat wordt mij kennelijk misgund maar daar kan ik prima mee leven. Hoe ik horloges opkoop, aanbied en weer verkoop is uiteraard mijn keuze. Het is mijn bedrijf. Toch is het hartverwarmend om te lezen dat er zo wordt meegeleefd door sommigen. Thanks.

Voor wat betreft de foto van @monstert: deze heb ik op veler “verzoek” maar van de product page verwijderd. Mij niet bewust zijnde dat er onderhuids wat wrevel en onbegrip heerste.

Nu dit is verklaard en opgelost kunnen we weer verder samen, als echte leden “in the spirit of this forum”.

Rest mij nog te benadrukken dat als iemand moeite heeft met wat ik doe, mij rechtstreeks kan benaderen zonder dat het hele forum gelijk moet meelezen. Dat is iets meer “in the spirit of this forum” lijkt mij. Blijf fatsoenlijk. Simpel verzoek.

On-topic maar weer.

Gr. Hans

1 like

Klassieke appeltaart

Deeg
Meng de bloem met de suiker en het zout. Snijd de boter in blokjes en kneed samen met het ei, het water en de bloem tot een soepel deeg. Verpak het deeg in plasticfolie en laat circa 30 minuten in de koelkast rusten. Rol twee derde van het deeg, op een met bloem bestoven aanrecht, uit tot een ronde lap van 30 centimeter doorsnede. Hou de rest van het deeg apart. Vet de springvorm in en bekleed met het deeg. Bestrooi de bodem met paneermeel.

Vulling
Verwarm de oven voor op 180 ÂșC. Schil de appels, snijd in partjes en verwijder het klokhuis. Snijd de appels in dunne plakjes en meng samen met de suiker, rozijnen, kaneelpoeder en custardpoeder. Leg de appel in laagjes over de bodem en druk stevig aan.

Rol de rest van het deeg uit tot een dikte van circa 2 millimeter. Snijd lange repen van circa 1,5 centimeter breed, leg ze kruislings over de taart in een rastervorm. Druk de randen goed aan en bestrijk de bovenkant met het ei-roommengsel. Bak de taart in circa 1 uur goudbruin en gaar. Laat de taart afkoelen.

Bekijk hier andere recepten voor appeltaart.

4 likes

HĂš hĂš, eindelijk weer on-topic :wink:

1 like

Maar hij is nu wel in de aanbieding, hoor :wink:

4 likes

Zo zie je maar weer, flipperen loont! :relieved:

2 likes

stoere vriendenclub!!! :smiley:

1 like