Het Rolex verbindingstopic (met illustraties)

Haha. Het gaat dit keer echt om het horloge en zijn verhaal…

Ik doelde op de eeuwige discussie rondom Rolex. Het is wel een goed model trouwens om te tekenen, uitdagend, met subdials en bezel. Nu was die Accutron ook lekker voorzien van detail… Erg benieuwd naar het resultaat, succes :+1:

1 like

Ja die discussie zal niet stoppen… maar… if you can’t beat them…

Dank je, ik ben zelf ook benieuwd. :blush:

run away !

2 likes

Euhmmm… ja dat ook ja

Jeetje man, die laatste foto van je tekening. Hoe gaaf is dat. @Gnis gaat hier ongetwijfeld heel blij van worden.
Je bent scherp van pen én potlood.
Ben benieuwd naar het eindresultaat.

2 likes

Dank voor het compliment! Ik ga mijn best doen het zo goed mogelijk over te zetten op papier… ik heb geen plan. Trial and error it is😊

2 likes

Wordt een heel fraaie tekening!

Inlijsten. Mooie afdrukken van maken. Die zijn goed te verkopen. Verdien je je tekentijd lekker terug.

Prachtige klok ook.

1 like

Verbinding is wel nodig idd. Die Rolex boys… pfff.

Geweldig idee om deze ‘opdracht’, of wellicht beter ‘uitvoering’, hieraan te koppelen. En wat een prachtige tekening weer! Dank voor het delen van het proces en bovenal je verhaal :pray:

1 like

@Brodie hier de beloofde foto’s van het afgemonteerde uurwerk

2 likes

Bedankt!

1 like

Kleine update… het begint nu op een horloge te lijken… de details zijn wel een uitdaging… maar heerlijk om de tijd te nemen voor dit project!

19 likes

Wow, gaaf zeg :exploding_head: . Is er ook een “making of” filmpje van? :smiley:

1 like

Nee, ik heb wel een paar kleine timelapse filmpjes maar ik vind het zo’n gedoe… gewoon lekker tekenen. Dat is leuker…

5 likes

:ok_hand:

1 like