Hét sportieve horloge voor 4.5K

4500 voor een 216570 is een koopje. Dan wil ik er nu ook een kopen. 4950 is een goede prijs, maar ook geen koekje. Ik vind de 16570 met zwarte plaat overigens mooier vanwege de kast en smallere lugs.

Vooruit nog wat spam

11 likes

Je datum staat op de 13de, het gaat je niet lukken.

1 like

Saai horloge idd
DAT maakt 'm juist zo prachtig :wink:

2 likes

Enige die in deze reeks ontbreelt is idd de IWC Ingy 40mm maar dan wel met zwarte dial voor mij :wink:

1 like

Prachtig, wel even een zwarte wijzerplaat erin!

1 like

Wat blijft dat toch een geweldig horloge. Moest ook direct aan dit horloge denken toen ik dit topic begin te lezen. Met een Explorer kun je ook niet fout gaan. Alles behalve saai wat mij betreft.

2 likes

Tudor Big Block

http://cdn.chrono24.com/images/uhren/images_72/s2/2688272b_xxl.jpg?v=2

4 likes

Mooi horloge maar de dikke kast moet je wel ‘‘prettig vinden’’. Jaren geleden ook aan gedacht om te kopen, maar heb toen wat bijgelegd voor een mooie 7928.

Explorer.

Voldoende sportief.

1 like

Hier heb ik sinds kort ook de kijk op, vind 'm steeds mooier! :thumbsup:

1 like

Prachtige foto’s ook.

Mark 1 saai…? Omega Speedmaster Mark II Co-Axial ook saai?

Po8500, denk voor jou de 45Mm? Of ook te saai?

Pelagos?

Je merkt t misschien al… Ik hou v saaie horloges :blush:

1 like

Zwarte wijzerplaat toch ?? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Blauw is net wat minder saai :wink:

Ik vind de witte en stuk mooier.

Die ingenieur vind ik zo mogelijk nog mooier dan de Explorer ii. Ga er toch nog eens diep moeten over nadenken

3 likes

Waar zo een forum al niet goed voor Is.

Wel lijkt de Explore2 me wel een lekkere banden swapper itt de ingenieur.

Klopt, maar moet elk horloge een swapper zijn? Als je meerdere horloges hebt lijkt me dat niet zo belangrijk.

Er zijn wel mogelijkheden voor de IWC, maar altijd een dure variant.
Ik twijfel of ik zo`n rubber band zal aanschaffen. Maar ja +/- 275 euro. Een leren (croco) band op maat is ook mogelijk @Tuur1968 heeft daar ervaring mee.

http://www.vfcapital.com/IWC/rubber1.jpg

Een 16570 polar zou ik er wel weer naast willen hebben, maar echt niet in de plaats van de Ingenieur.
De brede wijzers van de 216570 vind ik niet zo mooi.

Man man, ik als Genta-lover. #TeamRO vs 5711 :wink:

Ik had altijd gedacht dat deze ver boven budget lag. Die zwarte heb ik al eens in mijn handen gehad. Prachtig gewoon. Jammer dat ze er geen in-house caliber inkregen maar dat drukt de servicekosten enorm :slight_smile:

1 like