Ooooo, wat een geweldige prijs voor een geweldig mooi horloge. Daar droom ik wel eens van…️
Koopje Rene en tijdig en adequaat gehandeld
Wrijf het r maar in Rene
Je kiunt trouwens 10%+ rendement maken als je de JLC aan mij verkoopt voor de oorspronkelijke vraagprijs
Wil er ook mijn GS wel op inruilen en je een nog beter voorstel doen …
10% ? als ik weet dat ik hem 1000-1200 euro onder de huidige gangbare marktprijzen gekocht heb ?, dan neem ik toch geen genoegen met 360 euro ?
doe eens gek en spring eens uit de band Rene
fraaie GS hoor Tuur!
Hiermee van alle markten thuis…
Ik zie zelf maar weinig verschil tussen een explorer en een aqua terra… Beide topklokken die je in (zo goed als) elke situatie kan dragen.
kwestie van smaak denk ik, ik kon in elk geval niet kiezen
Dat je niet kon kiezen, daar kan ik best inkomen. Maar dat je weinig verschil ziet…
Ik zie uiteraard wel verschil tussen de horloge’s, maar qua concept zijn ze zéér gelijkaardig voor mij:
- vorm
- dikte
- toepasbaarheid: Pak, casual, zwemmen, houthakken,…
- Prijs (voor de Aqua Terra GMT toch)
- Flexibiliteit qua bandjes
Mee eens hoor. Twee gevalletjes ‘beach to boardroom’ horloge in optima forma. Ik kan zelf alleen niet echt de voeten met beide maten van de Explorer. De één te klein voor mijn pols/smaak, de ander te groot en een beetje uit proportie vind ik.
De AT 41,5 is voor mij wel prima. Anders zou ik ook moeilijk kunnen kiezen denk ik.
Draagt wel groot op z’n metalen band door de recht uitstekende lugs/aanzet.
Klopt maar topic starter vraagt onder de 42mm… en dat is ie.
En hij is op leer ook mooi!
Inderdaad ook heel mooi. Ik kan alleen niet wennen aan dat nep patina. Ik zou hem wel eens met witte markers en wijzers willen zien.
Ik weet het! Toch een Speedy! Je zegt dat je die saai vind, maar we zeggen allemaal wel eens iets doms.
By far het mooiste horloge tot nu toe.
Nieuwe Iwc mark xviii…geen in house, maar een clean dial en santoni strap!
Fuck…schrijf ik ‘vindt’ zonder ‘t’…
Ik vind is ook zonder ‘t’
Maar het gaat hier om… je vindt, ik vind is idd zonder t.
Reactie is eigenlijk voor Helden.
De grapjes van @Helden komen niet echt bij iedereen aan vandaag geloof ik…