Hét sportieve horloge voor 4.5K

Ik heb het geluk een standaardpols te hebben. 17.5 cm.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Om eerlijk te zijn heb ik nog nooit een microadjustment op mijn horloges gebruikt. Ik draag mijn horloges ook niet al te strak. Komt wel goed denk ik.

De RO heeft ook geen microadjustmen. En die komt er ook nog wel eens dus kan ik al wennen :slight_smile:

Ik zal je nog even pesten

Iwc kloon

2 likes

Juiste keuze ga je zeker geen spijt van krijgen

Ja serieus gave Eterna.

Heb twee Ingenieur’s gehad. En ben er echt nog steeds gek op. En er zal er ooit weer één in mijn bezit konen.

Maar wat SuperC zegt, de kans bestaat dat jij of te los of te strak zit.
Had er een halve link op, maar kon nooit echt een fijne afstelling van de bracelet vinden.

Maar mooi is die zeker ! :heart_eyes:

j

1 like

Ik heb er ook een halve schakel opzitten. Persoonlijk heb ik er geen probleem mee.
Maar met bijv. een omega heb je dat natuurlijk ook.

Ik kom er meestal wel uit door bijv. Twee halve schakels ipv 1 hele te gebruiken, of andersom (scheelt meestal weet net een tikje).

Ik vind die IWC wel goed te pruimen overigens.

Jammer dat de Laureus niet in je budget past, die is erg cool!

3 likes

Zeer mooi deze versie

Zou te doen zijn, alhoewel ik dat ‘To Order’ systeem niet vat.

http://www.chrono24.nl/iwc/ingenieur-laureus--id4081157.htm

Als ik rond de 5K zou kunnen blijven moet zo een Laureus nog te doen zijn. En om eerlijk te zijn vind ik dat blauw enorm mooi contrasteren. Wetende dat het een goed doel heeft geholpen zet misschien wel de absurditeit van zo een duur horloge een beetje weg.

Stof voor over na te denken. Iemand hier op het forum een Laureus om wat naturelle foto’s te delen?

Dus forum de volgende vraag; Een blauwe Laureus (LE 1500 stuks) of een Zwarte gewone ingenieur. Prijsverschil ± 1000EU

Blauw. Minder saai en net zo stijlvol.

1 like

Maar ja, op afstand in Italie kopen is een groot risico…

Wat een beauty!

Zou ook niet zo snel in Italië kopen.

Onlangs was de versie met witte wijzerplaat en gouden indexen bij Schaap en Citroen te koop voor iets meer dan €4000,-. Heb de versie met zwarte wijzerplaat ook wel eens zien liggen voor rond die prijs bij Kamerbeek en bij van Hell in Apeldoorn was hij ook een stuk goedkoper bij de verhuizing eind vorig jaar.

Timepiecebank heeft een Laureus liggen à 5300€ misschien mits goed onderhandelen…
Misschien meer te vertrouwen dan een Italiaans horloge

Inderdaad net ook gezien. Met een cashbetaling moet toch wel wat te praten zijn. Soit. Eerst nog een paar verkoopjes afhandelen en dan gaan we ervoor ongeacht het kleur ga ik niet teleurgesteld zijn.

1 like

:thumbsup: