Het Squale 1521 banden inspiratie topic

Thanks voor het zoeken en de post ! Ik ga dit weekend maar eens een gokje wagen en kijken of ik hem zelf netjes op de ideale lengte kan krijgen.

Ik had het genoegen om laatst een zwarte gepolijste 1521 van dichtbij te bekijken. Het is een opvallend mooi horloge. Mooier dan op de foto. :star_struck:

2 likes

Wat een fraaie vintage😍

1 like


Lekker he :grin:

7 likes

Zeker ! :star_struck::sunglasses::cool:

Er stond er laatst een te koop hier voor €400. Leuk horloge voor die prijs. :blush:

1 like

Volgens mij is dat degene van het berichtje boven jou :wink:

2 likes

Heeft hij slim gedaan.

2 likes

Dat is deze :grinning:

1 like

Die tropic wil ik tzt op mijn 1521, lekker zwemmen. Tenminste, daar zijn tropic banden voor bedoeld toch?

3 likes

Jawel :+1:t4:

1 like

Heel mooi zo’n vintage versie (en eigenlijk nog het mooist ook)!

1 like

Imgur

Band van @Ko-Banden

4 likes

:sunglasses:

3 likes

Ik denk dat dit 'm ook goed zou staan, de nieuwe CNS Tropic sport.

5 likes

Oeh die is ook gaaf ja! Lijkt op de OEM band van squale.

Best prima kwaliteit ook, is geen siliconen maar een soort polyurethaan wat een beetje tussen rubber en het hardere kunststof van de vintage Tropics inzit. Ze zijn alleen best lang. Op de Precista is hij eigenlijk net te lang voor mijn 17cm pols, waardoor ik het horloge meestal op een nato draag. Als je wilt mag je hem wel overnemen. Het is 20mm.

1 like

Niet lang gehad, kreeg niet een klik met het “matte” … Misschien eens een glimmerd proberen :grin:

https://www.instagram.com/p/BjhLtQWHfr9/?utm_source=ig_web_copy_link

4 likes

Ik had precies hetzelfde. Mat deed te weinig. Vooral icm de matte plaat.

Polished is een heerlijk zomerhorloge

1 like

Polished blue is heerlijk vakantie horloge. Ook op de Squale Tropic (na verwijderen van het stof).

Maar misschien…

8 likes

Nee dankje. Ik heb al een blauw en zwarte tropic. Ik vind hem op nato toch het leukste.

1 like