Grappig, ik werd even getriggerd door die Neo
Rider van jou.
Dacht even dat ik dezelfde had maar dat was de
Shibuya Strap. Destijds viel mij dit horloge op
bij tennispartijen van Paul Haarhuis. Ik vond de
Swatch heel erg leuk en had hem gekocht.
Het was mijn tweede. Daarna ben ik de tel
kwijtgeraakt. Iedere vliegvakantie richting de
Griekse zon kocht ik wel weer een scuba, Irony of
wat voor Swatch dan ook.
Ik hoop dat je ze nog allemaal hebt en ze niet bij het oud vuil hebt gezet zoals ik destijds.
Grappig, ik werd even getriggerd door die Neo
Rider van jou.
Dacht even dat ik dezelfde had maar dat was de
Shibuya Strap. Destijds viel mij dit horloge op
bij tennispartijen van Paul Haarhuis. Ik vond
de
Swatch heel erg leuk en had hem gekocht.
Het was mijn tweede. Daarna ben ik de tel
kwijtgeraakt. Iedere vliegvakantie richting de
Griekse zon kocht ik wel weer een scuba, Irony
of
wat voor Swatch dan ook.
Ik hoop dat je ze nog allemaal hebt en ze niet bij
het oud vuil hebt gezet zoals ik destijds.
Geen idee waar ze zijn gebleven. Af en toe kom ik er nog eens eentje tegen maar dat is ook alweer lang geleden. Bij het oud vuil kan ik mij niet voorstellen.
Wat een toeval! Mijn eerste 3 Swatches waren precies die van jou!
Eerst de jelly totdat hij pisgeel was en begon te stinken
Daarna de Turquiose omdat die het meeste erop leek, en de Jelly niet meer verkrijgbaar was. En als laatste de Neo Rider. In de tijd van neon OāNeill mode
Deze heb ik vorige zondag toevallig voor 'n paar euro verkocht op de rommelmarkt in de Brabanthallen.
Mijn vader kwam nog met deze uit '83 aanzetten die hij ergens in een la gevonden had, is vroeger van mijn zus geweest. En tot mijn verbazing is hij best nog wat waard.
Heb 'm maar aan vriendin gegeven, die vond 'm prachtig:
Toen ik een paar jaar was (2e helft jaren 80) heb ik ooit voor mijn verjaardag een wandklok gekregen die er uit zag als een groot horloge⦠Ik zal nog eens kijken of hij nog bij mijn ouders ligt, ik dacht dat het een Swatch was. Felle kleuren ook. Ding was toen groter dan ik zelf.
Vond er overigens geen zak aan. Was een gecombineerd cadeau van mn ouders en mn opa en oma. En op die leeftijd wil je gewoon VEEL cadeauās, niet een dure klok Heb mijn teleurstelling overigens wel verborgen weten te houden, zo bewust was ik al wel
Wat een leuk klokkieā¦
Past mooi bij elkaar, kast, band en wijzerplaat.
Waarom midlifecrisis? Je mag best nostalgische gevoelens hebben en hang naar een tijd die voor jou als jongere nog lekker overzichtelijk, en leuk was.