Het tweede Limbo Watch Treffen!

voor de 2e keer aanwezig, deze keer in het late avondzonnetje, in het schone limbabwe, schone horloges, en dito mensen.
wat wil een mens meer.
gr. john

Teun111Kwiebes2 Schreef:

Mijn Tudor werd bijna opgegeten
door een grote, hongerige Breitling

Dit lot overkwam mijn Airking ook bijna. Wat een geweld tegen deze bescheiden 34 mm.
Ik heb fotografisch bewijs van deze aanranding. Als ik uitgevonden heb hoe ik hier foto’s kan posten zet ik ze er vanavond bij.

Overigens mijn eerste posting op dit Forum. Ik kom normaal gesproken op “het andere” Forum, maar ik ben er gisteren van overtuigd dat het hier zeker zo leuk is. Dus dat gaan we uitproberen.

In een ander topic zal ik mij nog wel voorstellen.

P.S. Helemaal vergeten te zeggen dat het een super gezellige avond was. Hans bedankt voor de organisatie en alle aanwezigen voor het aangename gezelschap!

Het was beregezellig, wat een klokjes! Nu de foto’ s nog… mijn internet doet moeilijk,

tot de volgende keer !!

Kon het niet laten en ben nu met de laptop bij Van der Valk waar ik tenmiste fatsoenlijk kan Internetten (KPN SUCKS :frowning: :frowning:

Dan hier enkele sfeerbeelden, ongetwijfeld volgen er nog meer echte foto’ s van Tom.

Leg ze maar op het doekkie :slight_smile:

Lekker andermans klokkies vasthouden en bewonderen

De Toverdoos van Lucien

De Omega doos van Roel

De Rolex Bijbel van Berhard

Ben de fotos nu aan het uploaden, dus nog eventjes geduld.

Sommige groepsfotos zijn niet overal even mooi scherp. Komt doordat ik met een te klein diafragma heb gefotografeerd.
En het licht was op het einde niet echt optimaal.
Desondanks denk ik dat het een goede sfeerimpressie is.

Ff de naam weggehaald, kunnen we er volgende gewoon weer zitten

Er volgen er nog een paar (stuk of 10/15)

Mooie foto’s, die rode sub is echt super!
En wat is die Breitling for Bentley een ding zeg, pff wat kolosaal.

Groeten,

Stefan

ohja enne het was vast ook erg gezellig :wink:

Prachtige foto’s, mooie sfeerimpressie.

Zeg, waren jullie wel op je gemak ? Daar lag een klein fortuin aan horloges. ::o

Dat krijg je met een “normaal” salaris toch nooit bij elkaar ???
( enfin, zou zulks aan mijn vrouw nooit “verkocht” krijgen…)

Maar ja, je zal daar moeten in “groeien” veronderstel ik :wink:

Nu nog een vraagje: ik zie daar zoveel Speedy’s !

Zijn die allen van 1 en dezelfde persoon ? Enne, domme vraag van een newbee, maar is daar dan zoveel verschil in onderling. Mij lijken ze allemaal niet zo veel te verschillen… Alsook de Rolii :wink:

Ik zou al heel blij zijn met eentje van elk :wink:

Maar desalniettemin: supermooie klokken, enne van harte gegund hoor. ( voor ze me hier weer verkeerd gaan begrijpen :smiley: )

Wat dat salaris betreft, ze waren niet allemaal van 1 persoon hoor.
Speedys en zo hoort dat ook, lijken erg op elkaar, echter tussen pakweg 1957 en nu zijn er natuurlijk wel verschillende versies (met name uurwerken) uitgebracht. De oude cal 321 was uiteraard favoriet op deze avond. (ook niet van 1 persoon),
Rolex geldt eigenlijk het zelfde. Zeker bij de Sub is er aan het uiterlijk niet zo veel veranderd al zullen puristen zeggen dat dit wel zo is, 1 ander lijntje op de wijzerplaat kan al gauw een verschil van enlele duizende Euri opleveren… Wat wel zeker is dat de waardevastheid cq waardestijging van Omega Speedmaster en oudere Rolexen erg geruststellend is :slight_smile:
Maar er waren nog heel veel andere mooie klokjes hoor. Wat mij betreft was de Omega Ranchero van Roel de winnaar. Anderen kozen meer voor de Tudor Sub.