Het tweede Limbo Watch Treffen!

Gelet op alle aankopen (en verkopen) van onze regionale Horlogevrienden wordt het weer tijd voor het tweede LIMBO WATCH TREFFEN. (ook voor niet Limbo’s)…
Als datum heb ik geprikt: woensdag 13 juni, locatie nog te bepalen maar waarschijnlijk regio Heerlen - Maastricht. Tijdstip vanaf 19.30 tot dat we uitgel… zijn.

Je kunt je aanmelden door mij een PB te sturen. Afhankelijk van het aantal belangstellenden zal ik een geschikte locatie zoeken.

Hier een beeld van de eerste bijeenkomst met niet heel veel deelnemers waar wel belachelijk veel klokjes :slight_smile:
Hans CP

Hallo Hans,

Ik heb het pb’tje beantwoord, mij kun je noteren!

Vr gr Ron

LIMBO’s aller landen verenigt U :slight_smile:

Kom op Horlogeforum leden! Laat je niet kennen, ‘die’ van het andere forum reageren massaal :slight_smile:

hans

Hans,
je hebt een pb, ik zal er natuurlijk bij zijn.
adiee wah
john

Met je nieuwe aanwinst (bicolor) natuurlijk :slight_smile:

Al 6 definitieve inschrijvers en nog enkele misschieners! Denk erom, volisvol :slight_smile:

Het ‘andere’ forum ligt nu voor qua inschrijvingen. Kom op Limbo’s, een avondje plezier met uw en onze klokjes! Meld je aan!

Schopje, moet weer wat omhoog :slight_smile:

Aantal inschrijvers op 8, aantal klokjes natuurlijk een veelvoud!

LET OP: 13 juni vanaf 19.30 Tweede Limbo Watch Treffen, voor de bezoekers van de vorige bijeenkomst, zelfde locatie. Voor de nieuwe bezoekers, stuur me nog even een PB dan reply ik met de juiste locatie (ivm security en zo). Degenen waarvan ik al een PB heb zal ik zelf even bericht sturen.

hans cp

De NS zet extra treinen in!!

Komt allen :slight_smile:

Krijgen we daar ook foto’s van, van dat Limbo-treffen ? :wink:

ik heb begrepen dat de regionale televisie uitgebreid aandacht besteed aan dit opzienbarende feit, dit is voor de regio Valkenburg, wat voor kerkrade het wmc is.
gr. john

Uiteraard!

Regionale TV? CNN heeft de exclusieve rechten inmiddels bij mij geclaimd tegen vergoeding van een kistje Rolexen. :slight_smile:

woensdag is het weer zover!

Zit net in de trein terug, het was echt supergezellig. Veel gelachen en heel veel moois gezien.
Toppers van de avond waren voor mij toch wel:

De Tudor Sub met plexiglas
Adanac Navigator
de 5513 met pointy crown guards van Bernhard
De Red sub van Bernhard.
Ook ben ik gevallen voor de 321 van Jeroen. Wat een klok in een prachtige staat.
Dr zat eigenlijk geen horloge tussen wat ik niet mooi vond.

En heb ook een Breitling for Bentley 6,75 omgehad met stalen band.

Damn wat een klok…en zwaar.
Heb 80 fotos gemaakt. Ik zal proberen morgen een selectie fotos te posten op het forum.

Teun111Kwiebes nog bedankt voor het meerijden!
Ik vond het iig zeer geslaagd! Best leuke lui die Limbo’s :wink:

Hoi allemaal,

Het was inderdaad super gezellig. Heerlijk op het terras gezeten en wat een horloges… Ik heb niet eens alle klokjes goed kunnen bekijken, het waren er veel. Er waren opvallend veel Omega, Rolex en Pontiac :slight_smile: :slight_smile: horloges. Het is leuk om ook elkaars verhalen te horen. Verhalen over koopjes, horloges waarvan men spijt heeft dat ze ooit weer verkocht zijn, etc. Ik zal later nog wat foto’s plaatsen. De meest uiteenlopende horloges komen voorbij, klein en groot. Mijn Tudor werd bijna opgegeten door een grote, hongerige Breitling :slight_smile: Het is verder gewoon leuk om de liefhebbers te treffen op een veel persoonlijkere manier. Ik heb een prima avond gehad en ik wil Hans nog een keer bedanken voor het organiseren van deze avond in ‘ons’ heuvelland. Bedankt allemaal voor de leuke avond!

Vr gr Ron

Het was erg gezellig en zeker wederom voor herhaling vatbaar. Altijd weer leuk om gezichten / personen aan forumnamen te kunnen koppelen.

Enkele “Die Hard” Limbo’s hadden het weer eens erg laat gemaakt…ik was zo rond 02.00 uur thuis. Oscar was toen nog onderweg…

Hans, bedankt voor het organiseren van de avond, ik ben benieuwd naar je verslag. Vooral “de mooiste van de avond” is een leuk initiatief.
Gelukkig is ook een van mijn klokjes genomineerd :smiley:

Wat een horloges ! Erg mooi spul vooral bij elkaar, mening juwelier zou er jaloers op worden.

Voor het eerst van mijn leven een echte Rolex omgehad (althans dat hoop ik (:smiley: ) Een sea-dweller, dus zonder loep, kan me wel bekoren.

IK kijk uit naar de volgende aflevering van het Limbo-treffen.