Het ultieme reishorloge!

Dan is daarmee inderdaad het antwoord gegeven. bon.

ieder zn meug

Je kunt in een andere tijdzone toch gemakkelijk terugrekenen hoe laat het thuis is? Kunnen mensen die een GMT functie nodig vinden niet rekenen of zo? :innocent:
Reishorloge is gewoon weer een smoes om een nieuw horloge aan te schaffen natuurlijk…:stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Persoonlijk zou ik voor een Sinn gaan met een UTC functie.
Zoals een: 757 UTC, U2, 857 UTC.
Hebben allen een tegiment kast, min 200m waterproof en kunnen tegen extreme temperaturen.

Waarom rekenen als je het in één oogopslag kan zien :smile:

Ik denk dat ik sneller reken dan dat jij het knopje van je casio hebt ingedrukt…:stuck_out_tongue:

dat weet ik zeker :joy:

Je snapt het niet. Maakt niks uit. Ik ga het toch nog 1x proberen. Wanneer je op reis gaat ga je op avontuur. Lees: duiken, hiken, gevaarlijke steden bezoeken, nachttreinen, vage grensovergangen, motor rijden, etc. Dit ga je allemaal niet simpelweg niet met een simpele sub om je pols doen en ook neem je niet altijd je telefoon mee. Ergo, een digitale alleskunner die bekrast en gestolen mag worden is dan de beste oplossing.

3 likes

Exact.

Dankjewel om die Sinn U2 aan te raden. Was die helemaal vergeten…

1 like

Ik begrijp em niet. Doe dat dus allemaal met een sub. En telefoon gaat altijd mee.

Waarom zou je dat niet met een sub doen dan?

Ik heb jaren voor mijn reizen Seiko’s ingezet, van een simpele 5 of Sport tot inderdaad GMT/Chrono etc.

Ga het roer eens omgooien en ga voor een TomTom Runner 3. Geen echt horloge maar hopelijk zo praktisch dat het mijn nieuwe reismaat wordt.

Ik heb zelf geen zin om met het meest herkenbare luxehorloge ter wereld door minder luxueuze buurten te wandelen. Wil me er ook geen zorgen over maken in slecht weer, rotsachtige regio’s, etc. Wat de gsm betreft: meestal heb ik wel een toestel mee, maar die zit dikwijls ver weg.

Helder. heb toch ook niet gezegd dat t een rolex hoeft te zijn. De hiervoor getoonde seiko lijkt me net zo goed een geschikte kandidaat. kern is: less = more. Zoals zo vaak.

Welke Seiko GMT was dat dan? Seiko is ALTIJD een goeie optie :slight_smile:

Heerlijk hoe hier over een horloge van +6k gesproken word als “een simpele sub”. :smiley:

geen gmt. Hieronimus postte net wat plaatjes.

Ik verwees naar de post van @MotoSkooly het had over een Seiko GMT/chrono

Ik heb de archieven afgestruind maar kan hem niet meer terugvinden en ben type even kwijt. Moet je het antwoord schuldig blijven.

Een reishorloge voor in de woeste natuur dat tegen een stootje kan … maar één optie imo : G-Shock :thumbsup:

Met een sub zou ik niet de woeste natuur intrekken en al zeker niet indien het ook nog een beetje alternatieve reisbestemmingen zijn … ze hebben al toeristen voor veel minder later ‘verdwijnen’ :astonished:

En Tom Waes … ja die heeft een Sub … maar ook een cameraploeg :wink:

1 like

Als je voor een stalen band gaat dan is een fijnafstelling wel een must! Ik vond mn Tudor Pelagos een geweldig reishorloge.