Het ultieme "ziek-zijn-horloge"

Haaa horloge fanaten,
Mijn zoontje is ziek en ben zelf gelukkig twee dagen vrij van het werk. Daarom besloten om een pyjama/joggingspakkendag te houden. Maar dan komt natuurlijk de keuze, welk horloge doe ik dan om? Ik vind een niet al te groot horloge met een comfortabele horlogeband dan wel ideaal, het is naar mijn mening ook een ideale dag om een paar keer van horloge te wisselen.
Maar wat is voor jullie het ultieme “ziek-zijn-horloge”, of voor degene die nooit ziek zijn, het ultieme lazy-day-horloge?
Ik draag nu de SKX met nato-band en straks gaat de Seiko 7025-8120P met super soepele Ko-band om.
Iedereen een gezonde en fijne dag toegewenst!:v:

Dennis

3 likes

Ideaal “ziek zijn” horloge?. Lijkt me niet handig om daar een horloge mee te asociëren.

Nu lig ik toevallig wel met een nare griep op de bank en ik draag deze (al een paar dagen):

3 likes

Een gezonde dag gewenst thuis en beterschap voor je zoon! :slight_smile:

1 like

Beterschap gewenst! Een oude vriend van mij zei altijd: ziek zíjn, beter wórden! :+1:

3 likes

Niet met een gewone verkoudheid, maar als ik écht geveld ben met koorts en zo doe ik mijn oude Seiko 7N42-8100 om.

Titanium, ontziet de huid bij zweetaanvallen
Quartz, een automaat beweeg je misschien niet genoeg voor.
Dun: 8mm
Zéér licht: 45 gram. Dat is inclusief bracelet (!!).
Veruit mijn comfortabelst horloge. Foto van het web:

Al 20 jaar in bezit. Saffierglaasje, en de secondenwijzer tikt recht op de indices.

Ik zou heel graag ditzelfde horloge met goede Seiko lume willen hebben.

4 likes

Hahaha… .jij hebt er goed over nagedacht zo te zien! :slight_smile::+1: Gaaf klokje trouwens!:sunglasses:

Erg mooi en volgens mij comfortabel horloge!
Snel beterschap gewenst

2 likes

Dat heeft die oude vriend van je mooi gezegd!:+1:
Dank je wel!

1 like

Zo hé, daar is toch eens even goed over nagedacht! Een mooi comfortabel en goed afleesbaar horloge, een heel erg goede keuze👍

Als ik echt ziek ben, dan draag ik geen horloge. Gaat mij behoorlijk irriteren aan de arm op dat moment.

2 likes

Het matchen van horloge aan bezigheid/omstandigheden is vast voor velen hier een deel van de lol toch. Ik ben van de snelle rotatie, niet van één horloge per week of dag. :grinning:

2 likes

Hahaha, daar kan ik mij ook helemaal in vinden👍

Snap het wel dat je die keuze maakt als die irriteert. Heb daar zelf gelukkig geen last van😊

Als ik ziek ben, ga ik wijzertjes staren… Zo gecompliceerd mogelijk dus :slight_smile:

1 like

Niet zo lang geleden was een ziekenhuis bandje even mijn ziek zijn horloge.
Gelukkig viel het mee.

3 likes

Die foto bevat veel te veel persoonsgegevens voor terloopse publicatie.

Ik hoop dat je je beter voelt, maar haal dat even weg.

1 like

Geldt ook voor mij helaas… geen horloge wanneer ik ziek ben.

1 like

Ik draag ook geen horloge als ik ziek ben, nog sterker, ik doe vaak pas een horloge om als ik de deur uit ga, dus als ik thuis blijf heb ik er helemaal geen om.

1 like

Als ik ziek ben hoef ik echt niet te weten hoe laat het is.
Als ik maar op ‘tijd’ bij het toilet ben.

3 likes

Mijn vader als ie opgeknapt was en dankbaar: God is goed, ik ben beter! :grin:

2 likes