Haaa horloge fanaten,
Mijn zoontje is ziek en ben zelf gelukkig twee dagen vrij van het werk. Daarom besloten om een pyjama/joggingspakkendag te houden. Maar dan komt natuurlijk de keuze, welk horloge doe ik dan om? Ik vind een niet al te groot horloge met een comfortabele horlogeband dan wel ideaal, het is naar mijn mening ook een ideale dag om een paar keer van horloge te wisselen.
Maar wat is voor jullie het ultieme “ziek-zijn-horloge”, of voor degene die nooit ziek zijn, het ultieme lazy-day-horloge?
Ik draag nu de SKX met nato-band en straks gaat de Seiko 7025-8120P met super soepele Ko-band om.
Iedereen een gezonde en fijne dag toegewenst!
Niet met een gewone verkoudheid, maar als ik écht geveld ben met koorts en zo doe ik mijn oude Seiko 7N42-8100 om.
Titanium, ontziet de huid bij zweetaanvallen
Quartz, een automaat beweeg je misschien niet genoeg voor.
Dun: 8mm
Zéér licht: 45 gram. Dat is inclusief bracelet (!!).
Veruit mijn comfortabelst horloge. Foto van het web:
Het matchen van horloge aan bezigheid/omstandigheden is vast voor velen hier een deel van de lol toch. Ik ben van de snelle rotatie, niet van één horloge per week of dag.
Ik draag ook geen horloge als ik ziek ben, nog sterker, ik doe vaak pas een horloge om als ik de deur uit ga, dus als ik thuis blijf heb ik er helemaal geen om.