Het vader/moeder en zoon/dochter topic

Mijn zoontje is vorige week 2 geworden en al vanaf het moment dat ie heeft ontdekt dat ie z’n handjes kan gebruiken trekt ie bijna de horloges van m’n pols. Maar als ik er ééntje probeer om te doen bij hem wordt ie woest. Zal nog wel even duren dus voor ik hier foto’s kan gaan dumpen.

1 like

Sinds mijn zoon een Seiko 5 voor zijn verjaardag heeft gekregen krijgen zijn andere horloges ineens een stuk minder draagtijd :thinking:

7 likes

Hier precies hetzelfde!

‘Papa loge’ zegt ie dan.

Ik laat ze nu echt nergens meer liggen, zelfs op mn nachtkastje is niet veilig. :joy:

3 likes

Herkenbaar :sweat_smile:

1 like

Ik heb horlogedoos op nachtkastje staan, dat gaat nog net. Maar als een keer lui ben geweest en horloge er los op leg, dan komt mijn dochter van net 2 het horloge heel lief naar papa brengen.
Laatst kwam ze er mee aanzetten toen ik in badkamer stond. Gelukkig niet laten vallen op de tegelvloer.

1 like

Maar als ze ouder worden @GiveMeYourDough en @Thijsie dan moet je pas opletten…
dat ze je horloges niet inpikken :joy::joy:

Ze hebben bij mij nu de leeftijd dat ze het ook wel interessant gaan vinden om wat moois te dragen.

1 like

Dan mag ie mooi z’n eigen horloges gaan uitzoeken :hugs:

1 like

Een beetje meehelpen en sturen met uitzoeken is ook leuk hoor :wink:

1 like

Kan niet wachten :slight_smile:

2 likes

Zoon weet inmiddels ook wat flipperen is.
OP eruit Sub erin.

:smile::+1:

23 likes

Met de kleinste man; hij z’n eerste, een flikflak dinosauritos. Helemaal mooi vindt hij hem. Gaat er nog net niet mee slapen…

19 likes

Hij flippert wel een paar stappen omhoog zo :star_struck:
Erg mooi en goede keuze :+1:

2 likes

Voor de vakantie mijn werk horloge mee naar huis genomen en de zoon heeft die al aangeslagen :laughing:

13 likes

  • GMT uit 2002
  • Longines Hydroconquest uit 2018
  • zoon uit 2002 :smiley:
13 likes

Zojuist mijn smp300 langdurig uitgeleend aan mijn vader. Had wel 2 extra schakels nodig om de band op maat te krijgen :sweat_smile:.

17 likes

Mijn schoonvader had een week mijn Omega Seamaster ‘Soccertimer’ om.
Nooit meer terug gezien haha :stuck_out_tongue:

2 likes

:joy::joy::joy::joy:, ik snap hem wel.

1 like

Mijn zoon heeft hem ook!

15 likes

Supercool, de dinosauritos! :sunglasses:

1 like

èn hagedis èn Seiko vandaag…

15 likes