Het vader/moeder en zoon/dochter topic

13 likes

10 likes

Vandaag met mijn zoon naar The Avengers ‘Endgame’ geweest met bijbehorende horloges om onze pols :slight_smile:

23 likes

7 maanden is mijn zoon en zit graag aan mijn horloges. Nog even wachten…

20 likes

Die denkt al dat dit een touchscreen is zo te zien. Nieuwe generatie hè

4 likes

Hahahaha idd! Ze kunnen ook vanaf de geboorte al swipen op een mobiele telefoon.

1 like

Mijn zoon wordt over 4 weken 18 en ik zit met m’n handen in het haar… Hij is te wispelturig wat horloges betreft… What to do, what to do??

Je bedoeld als cadeau? :smiley:

1 like

Yep!

Ineens riep hij van de week dat hij G-shock te gewoontjes vindt :dizzy_face: terwijl hij vorig jaar nog helemaal wild was van die halve stofzuigrobots om z’n pols.

1 like

Ik heb een donkerbruin vermoeden dat dit:

een klein beetje aan jezelf te verwijten valt als ik dit dan lees:

Of heb ik het mis?

:joy:

Dat heb je mis. Ik waardeer G-shock wel, ze lijken alleen op GSHOCK

:joy::joy:

En eerlijk gezegd staan ze ook nog op mijn longlist. Shortlist is wat specifieker (echter is er niks meer over van mijn zoekcriteria :joy:)… Het is immers bijna een jaar verder dat ik onderstaand topic plaatste.

4 likes

Geef hem zijn rijbewijs of iets anders tofs als hij niet echt into horloges is.

Nou, hij is wel into the watches, maar te wispelturig. Hij wil zelfs heel graag een nieuw horloge.

Ik dacht aan G-Shock, omdat hij op festivals en evenementen, zoals Mudmasters, Defqon en de Rai werkt en dit dan toch de verstandige keuze horloges zijn om dan te dragen.

Dat is dus iets waar hij totaal niet mee bezig is. Hij verkeert nog in de fase scooters tunen en wheelies trekken!

Deze heb ik. Klein en vrolijk!

7 likes

Aerschtuner?

Ja

1 like

8 likes

Even op de foto klikken voor het hele plaatje