Het vader/moeder en zoon/dochter topic

Ga je foto eens croppen HH!

1 like

Snelle gelegenheidsplaat.

8 likes

12 likes

skx013 en 007 op vakantie in turkije

20 likes

Eindelijk wil ie een horloge om ipv er alleen maar aan trekken :hugs:

8 likes

SARB017, gekocht als birthyear watch voor mijn zoontje in 2017. Krijgt ie als ie oud genoeg is.

35 likes

Het zaadje planten…

21 likes

Hij heeft toch echt het stoerdere horloge, ik ben jaloers:slight_smile:

2 likes

Is en blijft prachtig!

1 like

SUS

12 likes

Leuk dit. Crosspostvan gisteren.

12 likes

15 likes

Top duo :+1:

8 likes


Papa met de Air-King en zoon met zijn eerste zelf aangeschafte horloge: Edox les Vauberts.

Leuk om te zien hoe een jongen van 13 met een nato strap een dressy horloge weet om te toveren in een stoere klok :sunglasses:

25 likes

Je durft niet los te laten hè :joy:

7 likes

Anders wel erg herkenbaar dat handje erbij houden… voor het geval de kleine toch besluit een onverwachte move lang de muur te maken :scream: :slightly_smiling_face:

2 likes

8 likes

Speciaal op vaderdag…

10 likes

Mijn dochter Julia zag net mijn zowat ongedragen Casio F-91W op een standaardje en keek mij iets tè lief aan. “Alsjeblieft, mag je hebben”. Antwoord: “hier kan ik tenminste de tijd op aflezen en er zit een lampje, stopwatch en alarm op, een comfy rubber bandje en hij is niet zo groot. Cool! En mijn neefje heeft precies dezelfde van je gehad laatst!”.

Kids van tegenwoordig hebben moeite met wijzers en lezen de tijd makkelijker af, zoals het op de telefoon, iPad en laptop ook wordt weergegeven. En ze vindt hem zo lekker retro/eighties, past ook in het modebeeld.

Hoe liever de kinderen horloges dragen, hoe mooier ik dat natuurlijk vind.

28 likes