Eh, ook bij verenigingen komen mensen en gaan ze gewoon weg, om wat voor reden dan ook. In dit geval heeft Roelke13 een beslissing gemaakt, die aan de moderators medegedeeld, en zich er vervolgens aan gehouden.
We zullen 'm missen, en het is een zware emotionele klap voor me, maar ik respecteer zijn keuze en vind niet dat het onfatsoenlijk gegaan is.
Voor een lekker krokante schouderkarbonade: Braad kort aan op hoog vuur. Draai het vuur terug naar middelhoog, laat nog 15 tot 20 bakken.
Hier nog een tip voor jus:
Bakt u karbonade, maak dan gelijk een lekkere jus. Haal de gebakken karbonades uit de pan en houdt ze warm in aluminiumfolie. Voeg een deciliter vocht toe aan het braadvet en roer de aanbaksels los. Laat iets inkoken en breng op smaak met peper en zout (en naar wens andere smaakmakers). Neem van het vuur en voeg eventueel nog wat kleine klontjes boter of wat room toe.
Ja, ik weet het, maar kom net terug van een lang dagje sauna en heb honger
De 3 drentse droge worsten die ik gisteren op de markt had gekocht heb ik al op.
Ongeveer 3 kwartier aan elke kant en dan is hij hard genoeg om in te metselenā¦
Of je moet hem op willen eten,dan is het ongeveer 2 a 3 minuten op hoog vuur per kant.