Het vertrek van Roelke13

Fixed that for you.

Eh, ook bij verenigingen komen mensen en gaan ze gewoon weg, om wat voor reden dan ook. In dit geval heeft Roelke13 een beslissing gemaakt, die aan de moderators medegedeeld, en zich er vervolgens aan gehouden.

We zullen 'm missen, en het is een zware emotionele klap voor me, maar ik respecteer zijn keuze en vind niet dat het onfatsoenlijk gegaan is.

2 likes

Wat is dit voor topic ?!
Te gek om er woorden aan te besteden.

En bij deze doe ik het toch. Man, man, man. Niet te geloven. :mask:

Weet iemand trouwens ook hoe lang een haaskarbonade in de pan moet? Etiket op de verpakking is eraf en daar stonden ook de instructies op.

Alvast bedankt voor de reacties! :+1:

6 likes

Late maaltijd. Ik ben aan de kaasblokjes momenteel. Met gulpener ur-hop.

Voor een lekker krokante schouderkarbonade: Braad kort aan op hoog vuur. Draai het vuur terug naar middelhoog, laat nog 15 tot 20 bakken.

Hier nog een tip voor jus:

Bakt u karbonade, maak dan gelijk een lekkere jus. Haal de gebakken karbonades uit de pan en houdt ze warm in aluminiumfolie. Voeg een deciliter vocht toe aan het braadvet en roer de aanbaksels los. Laat iets inkoken en breng op smaak met peper en zout (en naar wens andere smaakmakers). Neem van het vuur en voeg eventueel nog wat kleine klontjes boter of wat room toe.

2 likes

Gebruik jij een chronograaf bij het koken. Zo ja, welke?

1 like

Heel HF baktšŸ˜‚

1 like

Wutt?

6 likes

Ja, ik weet het, maar kom net terug van een lang dagje sauna en heb honger :fearful:
De 3 drentse droge worsten die ik gisteren op de markt had gekocht heb ik al op. :rage:

Uiteraard:
https://www.lidl-shop.nl/AURIOL-Heren-chronograaf-horloge/p100212465

Lagen namelijk in het schap er naast:
http://www.supermarktaanbiedingen.com/aanbieding/schouderkarbonades-stevige-karbonades-gaan-uitstekend-samen-met-diverse-sauzen-700-g

1 like

Het off topic rubriekje wordt toch wel gemist…:grin:

Ongeveer 3 kwartier aan elke kant en dan is hij hard genoeg om in te metselen…
Of je moet hem op willen eten,dan is het ongeveer 2 a 3 minuten op hoog vuur per kant.

edit
Ik quote de verkeerde weer eens :smile:

Ik hoor net dat Joske19 ook weg is!

1 like

Ja maar een haaskarbonade moet veel korter dan een schouderkarbonade. Aangezien ik google niet vertrouw leek mij HF de beste plek om dit te vragen.

Vond ik toch al een eikel :sweat_smile:

1 like

Ok. Bedankt man.:+1:

Haas karbonaatje toch he?

Ja klopt.

Die vlaggers stellen me bijzonder teleur. Zijn ze allemaal weg of zo? Is het ergens vlaggetjesdag? Zo moeten we blijven doorgaan.

Je kan het ook anders doen:

Langzaam roken

Dan even een tik geven

Idd mooi roze en sappig:

5 likes