Kort maar hevig zeg maar…moet roze van binnen blijven dus inderdaad 3minuten aan beide kanten dan eruit en even na laten garen op een warm bord ( dus niet gelijk as een waus gaan schransen) 
Doe jij es ff normaal man!!
Mijn vrouw had vandaag geen zin om te koken waardoor ik makkelijk gegeten heb en dan kom jij met dit!!!

Edit
Ja lekker erin wrijven he?
Heeft je vrouw wel bier gehaald en koud gezet, want dan is de schade nog te overzien.
Ik zei toch dat je langs kon komen!!!
Maar ja, jij wilde weer niet,…
Vind je het helemaal raar…de laatste keer is nog steeds een trauma gevalletje zeg maar 
Snap ik, maar dat kon ik natuurlijk ook niet weten. Was echt vergeten dat je vrouw allergisch er voor was. Hoe vaak moet je hierover nog beginnen…laat het toch eens los. Ik ga vlaggen hoor en geen witte!!
In de straat werd ze nagefloten en geroepen…joehoeeeee michellinmannetje !!!

Ja, wat hebben wij gelachen… okay, dat youtube filmpje ging idd te ver, maar kom op. Ik zag dat jij er ook om moest lachen.
Ja…onder dwang ja!..die vrouw van jou heeft echt een kwaaie blik.
Als dat het enige was,… 
Verder wou ik er niet op in gaan.straks staat ze weer voor de deur.
Dat filmpje moet je ook echt eens van youtube afhalen:
Heren, kunnen jullie weer richting je bankje vertrekken. Man, man, man.

Ja…typisch zij 
Na 5 bier word ik overal vrolijk van,
Ah ik heb een sixpack Brand unfiltered gescoord die ga ik zo maar eens koud maken .

En dit is nu precies wat ik bedoel.
Het begrip ‘forum’ wordt verward met gewone socialmedia.
Geeft niks ik vermaak me dolletjes 
Maar toegegeven, mijn handjes zijn ook niet helemaal schoon 
Hey boef jij ook weer back from Banburg 
Zit nu aan de Mommeriete Scheerse tripel. Erg lekker. Wel 9 % dus na een fles of vier hou ik het wel voor gezien (denk ik).
https://www.craftbeerstore.nl/wp-content/uploads/2016/07/webshop_bieren_NL_0197.jpg