Het wachten is begonnen, bulova oak style op weg naar mijn pols!

Eindelijk het model gevonden dat ik zocht voor een leuke prijs, nu is het nog de vraag hoe hij er uit ziet in het echt, maar ik heb er een redelijk goed gevoel over!

Ik kwam het horloge ook nog tegen met een automaat, maar die was wel 10 keer zo duur, en had een gouden bezel, maar de band was helemaal staal, dat paste/hoorde niet bij elkaar, dus die was het niet geworden, ik blijf wel doorzoeken, ik ben zo weg van het model dat ik al weer aan het speuren ben voor de volgende :sunglasses:

Ik vergeet ook helemaal te vragen hoe groot ie is, nou worden spannende weken, het horloge moet eerst de oceaan oversteken.

Fantastisch hoor.
En van enige jalouzie van mijn kant is beslist sprake nu :slight_smile:
Veel plezier er mee. Enne…wristshot t.z.t. !!

Hi Floris,

Mooi exemplaar! Ik merk dat er zich ook een Bulova virus gaat ontwikkelen :slight_smile:

Groeten,

Martin

Mijn beste,

Hij voelt de spanning door zijn polsen stromen,
en denkt: hoe kan ik dit afwachtende gevoel weer te boven komen?
Ontspanning is dan o’ zo moeilijk te vinden,
dus kuiert hij naar zijn collectie en gaat ze stuk voor stuk, ’lekker opwinden’.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Marc heeft er ook een. Je kunt hem vragen hoe hij bevalt irl.

Bedankt voor de reactie’s, ik denk dat Marc nu inmiddels van zijn stoel is gevallen :stuck_out_tongue:

Ik heb me wel een ongeluk moeten zoeken naar dit horloge, maar nu ik hem gekocht heb zal ebay wel volstromen met die horloges, want zulke dingen maak ik altijd mee.

Het is ook moeilijk zoeken omdat ik alleen weet dat het een Bulova heet, de zoekterm Bulova oak leveren geen bal op, dus puur zoeken op Bulova en wereldwijd, je kan je wel voorstellen hoeveel Bulova’s ik nu gezien heb,je kwam zelden dit model tegen en meestal helemaal afgeleeft met krassen op het glas enz.

Dit was de gouden waar ik het over had, op zich een mooi exemplaar maar toch niet helemaal zo als hij moet zijn door de band.(deze is ook verkocht, dus ja voor de link naar dit horloge of je me geen PB te sturen)




De achterdeksel is van de door mij gekochte wel anders, mischien omdat het geen automaat is, of omdat ie niet orgineel is?

Hier nog een betere foto, van die van mij(als hij aan komt natuurlijk)!


Tuurlijk is heeft het horloge zijn sporen, maar ja ik denk dat een Nos moeilijk te vinden is, en dan een krasje komt er toch wel op met de tijd, en wie weet is er nog het 1 en ander weg te werken?

Binnenkort maar een show je Bulova topic starten?

Ha Floris, lang gezocht en toch gevonden? Goed zeg. Mooi horloge en ik wist trouwens helemaal niet dat deze er ook in een Automaat uitvoering was.

Succes met het wachten! (tu) Ben benieuwd naar de foto’s als 'ie er is.

Ja perfect he, eindelijk komt er 1 deze kant op :)-D

Toch wel een aparte klok deze Bulova. Ben nog wel benieuwd naar de afmetingen.

In ieder geval gefeliciteerd dat de zoektocht gelukt is (tu)

Wowww super! Zoiets zoek ik eigenlijk ook wel! Ik heb hier een Bulova Super-Seville liggen… Soort Rolex Day-Date. Wil je ruilen? ;D

Bulova Super-Seville ken ik wel is ook een mooi horloge, echt een leuk alternatief als je wel de looks wil van een lex maar niet die rlx bedragen op tafel kan/wil leggen, post effe een foto van die van jou! (kwa gewicht is hij ook mooi he, maar jij wil ruilen, valt ie tegen?)

Ik heb op een ander forum contact gehad met iemand die ze als new old stock heeft liggen, maar het is nu deze geworden, en als ik ga ruilen zit ik hier natuurlijk te huilen dalijk.

Een (Royal) Oak de oceaan oversteken moet wel lukken :wink:

Mooie klok trouwens…

Groeten,

Stefan

voor diegene die ook zo’n horloge willen, misschien eens kijken naar de AP RO, horloge lijkt er sprekend op :stuck_out_tongue: :wink:

nou wachten duurt lang, hij is maandag pas verzonden :frowning:

Ik wacht ook al bijna 3 weken op een pakje uit duitsland, ik heb een horloge heel goedkoop gewonnen en ik denk dat de verkoper zit te wachten dat ik mijn geld terug wil, en dat hij dan natuurlijk het horloge wat ie zogenaamd heeft opgestuurd voor meer kan verkopen!