Het wachten is begonnen, iemand zin in een spelletje?

Marz Schreef:

gefeliciteerd misha , ik heb me suf gegoogled

Ja, ik ook:P:) Het is echt een uniek horloge, bijna niet te vinden maar de echte liefhebbers zoeken er elke dag naar op site’s als Ebay. Ben door deze zoektocht zelf ook een stuk wijzer geworden over de eerste duikers en wat er rond die tijd speelde. Er schijnen toch verschillende meningen te zijn over dit oermodel en welk merk er mee is begonnen.

Bedankt Yaffle, het was een leuke zoektocht (tu)

Kende je deze site trouwens al? ( http://montresdeplongee.free.fr/ )

Wie weet wat voor maat Zulu op een monster, Omega Seamaster en seiko skx007 gaan?

Monster is 20 mm, SKX 007 is 22 mm

Ruud

weet ik zo niet, omdat ik geen rhino heb om het verschil te meten. Wat ik van horen zeggen heb, is dat de Yaffle-bandjes wat langer, zwaarder en dikker van stof zijn dan de competitie. En uiteraard goedkoper! :smiley:

Heb wel wat foto’s voor je tussen een Yaffle en een zulu die ik een keer bij een horloge kreeg, en daar zit in elk geval nogal wat verschil tussen:

De Yaffle is langer:

De gesp en keepers zijn van een hele andere kwaliteit:

De gaatjes zijn gebrand ipv gestoken

de stof is een stuk dikker…

Misschien dat iemand anders een yaffle en een rhino heeft om te vergelijken?

Yaffle

Ik heb ze allemaal of allemaal gehad…

Nato’s

Rhino’s 1 delig, 2 delig, met 2 ringen of 4 ringen.

Waterborns heb ik ook gehad, was destijds een van de eerste banden van dat soort

En nu de Yaffle’s…

Alle zijn uitvoerig getest met verschillende horloges in een heleboel situaties…zoet water, zout water, modder, fietsen, klimmen, zwemmen…bungeejumpen noem maar op.

De winnaar bij iedere test was telkens de Yaffle strap, Die kan ik dus iedereen van harte aanbevelen !

(:D:D(:D:D(:D:D(:D(:

Hier wat foto’s van de Yaffle strap die eergister al binnen was gekomen. Ziet er echt super uit op een Monster.


Doordat de gesp en keepers zo sterk vast zitten, er is geen speling. Kan je het “overige” van de band makkelijk compact houden aan de achterkant.

Ben er erg blij mee, kwaliteit van de band is echt erg goed. Alles voelt stevig aan en is goed afgewerkt.


Yaffle, nogmaals bedankt voor deze fijne band (tu)

Nog wat foto’s van het monster.


eergisteren heb je het bandje ontvangen. Eergisteren, gisteren of vandaag heb je dan de foto’s gemaakt. Waarom staat de datum dan op de 16e??

Edgar1 Schreef:

eergisteren heb je het bandje ontvangen.
Eergisteren, gisteren of vandaag heb je dan de
foto’s gemaakt. Waarom staat de datum dan op de
16e??

Omdat donderdag de 16e me favo dag is…

ok; duidelijk :slight_smile:

Maar die rode indicatie geeft toch aan dat het zondag is :S

Waarom staat daar dan DOM :S

Of heb je hem vast ingesteld voor eerste paasdag :smiley:

Ruud