Het wachten is begonnen op mijn Moana Pacific Diver Pro Black PVD/black die vanaf 15-06 geleverd gaan worden…
Zie website http://www.magrette.com/the-timepieces-moana-pacific-professional.php
En hier alvast wat foto’s
Het wachten is begonnen op mijn Moana Pacific Diver Pro Black PVD/black die vanaf 15-06 geleverd gaan worden…
Zie website http://www.magrette.com/the-timepieces-moana-pacific-professional.php
En hier alvast wat foto’s
Erg mooi horloge dit! Leuk ontwerp!
Leuk horloge inderdaad !
Heb nog getwijfeld over de rose uitvoering. Maar heb uiteindelijk toch wat anders gekocht.
Mooi ding.
Leuk horloge inderdaad !
Heb nog getwijfeld over de rose uitvoering. Maar
heb uiteindelijk toch wat anders gekocht.Mooi ding.
Ik wacht al een tijd met veel plezier! Wel op de Rosé Gold

Erg mooi, maar heeft dat 10min en 30,35 min eigenlijk nut?
Mijn beste,
Een fraai horloge. Het wachten waard!!
Orologio Signaturis Temporis.B)-
Erg mooi, maar heeft dat 10min en 30,35 min
eigenlijk nut?
Ja het heeft nut. Het is om het horloge fraai te decoreren. Een praktisch nut heeft het, in ieder geval voor mij, niet.
Dacht ik al :+ Ik zou het horloge persoonlijk liever zonder zien.
Ik vind het een mooi horloge. Gelukkig valt het wachten nog mee voor je, die drie weekjes voor je het horloge hebt zijn zo voorbij.
Zelf wacht ik geduldig tot ik de band die bij deze modellen geleverd worden kan bestellen (tu)
ik vind het een mooi ding, en die speciale minutenaanduidingen vind ik wel stoer staan (alhoewel ik ook niet weet waar dat voor dient :()
Misschien aleen hierom: 
" All have their own splashy color accents to really make them stand out from the crowd."
Alvast veel plezier ermee in de nabije toekomst.
Groet
Herman
Kwestie van smaak. Zo heb ik iets tegen de diepteaanduiding op wijzerplaten die zowel in m en ft is vermeld.
Ik ben erg benieuwd naar het uiteindelijk resultaat van de nieuwe Magrettes!
hij is mooi maar net even te veel verhaaltjes op de plaat naar mijn zin maar dat is persoonlijk …
Mooi!
Bijzondere looks, proficiat!
Ik ben wel een beetje liefhebber van Magrette, echter ben het eens met H47, en ook ik vind die toevoeging van die 10, 30,35 overkill. Wat precies het nut is weet ik ook niet, misschien dat Stevo er iets over kan roepen.
Verder sowieso te veel kleuren gebruikt maar dat is persoonlijk en kan in real life best mooi zijn.
Ik heb al een paar Magrettes gehad, nu alleen nog een “bronze” in bezit, die rosé uitvoering vind ik ook wel apart al ben ik bang dat de kleurstelling misschien iets te veel naar “bronze” neigt.
Zou hem wel eens in echt willen zien. Blijft een mooi merk, mooie klok, al vind ik het wel tijd dat ze eens met een non-duiker op de markt moeten komen…
Proficiat! Mooi horloge tegen een scherpe prijs!
Ik heb al een paar Magrettes gehad, nu alleen nog
een “bronze” in bezit, die rosé uitvoering vind ik
ook wel apart al ben ik bang dat de kleurstelling
misschien iets te veel naar “bronze” neigt.
Maak je geen zorgen! De Rosé neigt absoluut niet naar bronze. Op de sample plaatjes leek dat misschien een beetje zo. Het eindresultaat is zeker wel Rosé. Lekker Bling
Als die extra minutenaanduiding (10, 30 en 35) geen doel hebben dan is dat net zo nutteloos als een tachymeter op een horloge waarvan niet de centrale secondewijzer wordt gebruikt tijdens de chronograaf functie.
Ik hoop dus op een mooie (duik)verklaring 
Je bent wel streng, Lars.
Ik vind de aanduidingen juist mooi! wat leven in de brouwerij.
Maar goed, ieder zijn smaak natuurlijk.
Ik vind het een mooi horloge. Gelukkig valt het
wachten nog mee voor je, die drie weekjes voor je
het horloge hebt zijn zo voorbij.Zelf wacht ik geduldig tot ik de band die bij deze
modellen geleverd worden kan bestellen (tu)
+1 ook ik wacht om m te kunnen matchen met mn chrono.
En hoop ook dat die aanduidomg n betekenis hebben. Anders snap ik maar al te goed wat lars bedoelt.